کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بیانی: فضای مجازی به استقلال ضربه زد

مهر , 29 خرداد 1401 ساعت 10:38


گروه ورزشی:کاپیتان پیشین استقلال با بیان اینکه هر روز در فضای مجازی نام یک مربی داخلی یا خارجی برای این تیم به میان می آید گفت: فضای مجازی به استقلال ضربه بدی زده است. شاهین بیانی در مورد وضعیت این روزهای استقلال گفت: آبی‌ها بعد از قهرمانی در لیگ بیست و یکم روز خوبی را ندیده اند. شرایط مناسبی در استقلال حاکم نیست. با گذشت دو هفته از جدایی مجیدی هنوز سرمربی استقلال مشخص نشده است. هر روز یک اسم به میان می‌آید و فردایش تکذیب می‌شود. شاید بهترین گزینه نکونام بود که او هم حاضر به قبول هدایت استقلال نشد.

 
وی با انتقاد از اخبار کذب در فضای مجازی تصریح کرد: فضای مجازی به فوتبال ما ضربه زده است. هر روز نام مربیان داخلی و خارجی را به میان می‌آورد و برای استقلال در طول یک روز ۲۰ مربی انتخاب می‌شود. اگر مربی ای هم بخواهد به استقلال بیاید برخی‌ها آنقدر به او در فضای مجازی حمله کرده و الفاظ نامناسب بکار می‌برند که باعث فراری دادن او می‌شوند. با این شرایط استقلال روزهای سختی دارد و مدیران این تیم باید هر چه زودتر تکلیف استقلال را مشخص کند.

بیانی در پاسخ به این پرسش که آیا در این مقطع مربی داخلی مفید تر است یا خارجی گفت: باشگاه که در سکوت خبری کارش را انجام می‌دهد. در حال حاضر مربیان داخلی هر کدام تیم دارند و فکر می‌کنند گزینه اصلی استقلال خارجی باشد. البته باید مربی ای آورده شود که بتواند مفید واقع شود در غیر این صورت یک هزینه هنگفت به گردن باشگاه فقط افتاد و شاهد بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال خواهیم بود.

کاپیتان پیشین استقلال گفت: بیش از این نباید فرصت را از دست داد. هر چه زودتر مربی باید انتخاب شود. استقلال باید نقل و انتقالات را هم از دست نداده و بازیکنان مورد نظرش را جذب کند. با توجه به اینکه شاکله استقلال حفظ خواهد شد باید با جذب چند بازیکن نقاط ضعف تیم پوشش داده شود.

وی در مورد شرایط این روزهای تیم ملی هم گفت: تیم ملی کشورمان وضعیت خوبی ندارد. بازی‌های تدارکاتی انجام نداده و تیم الجزایر که با آن بازی کردیم فوتبالش هیچ شباهتی به سه تیم همگروه ایران در جام جهانی ندارند. تا جام جهانی زمان زیادی باقی نمانده، فرصت در حال از دست رفتن است. امیدوارم مسئولان فوتبال کشورمان دلسوزی بیشتری نسبت به تیم ملی داشته باشند در غیر این صورت در جام جهانی موفق نخواهیم بود.
بیانی در پایان خاطرنشان کرد: این روزها انتقادات شدیدی از اسکوچیچ می‌شود. در این که او در اندازه‌های تیم ملی نیست شکی نیست. اگر مسئولان می‌توانند تا جام جهانی مربی بزرگی را به خدمت بگیرند حتماً این کار را انجام دهند تا بتوانیم در جام جهانی از اعتبار فوتبال ایران دفاع کرده و حرفی برای گفتن داشته باشیم.


کد مطلب: 342653

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/342653/بیانی-فضای-مجازی-استقلال-ضربه-زد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir