به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۳۴۲۶۵۵

فهرست خودروهای ۱۵۰ تا ۳۵۰ میلیون تومانی

فهرست خودروهای ۱۵۰ تا ۳۵۰ میلیون تومانی
گروه اقتصادی: بنا بر اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار و آگهی‌های ثبت شده برای فروش خودروهای کارکرده در بازار، فهرستی از قیمت خودرو در محدوده ۱۵۰ تا ۳۵۰میلیون تومانی به دست آمده است. روند نوسانی قیمت این خودروها همچنان ادامه دارد.در جدول زیر، ارزان‌ترین خودرو، پراید ۱۳۱ SE محسوب می‌شود. متوسط قیمت این خودرو در آگهی‌های این سایت در یک هفته گذشته، ۱۵۴ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان بوده است. در حالی که در گزارش پیشین تجارت‌نیوز از قیمت خودروهای کارکرده در ۹ خرداد، این خودرو به طور متوسط با نرخ ۱۵۵ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان معامله می‌شد.

در راس گران‌ترین خودروها نیز، پژو پارس LX TU5 قرار دارد که متوسط قیمت آن به ۳۲۹ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان تومان می‌رسد. این خودرو در گزارش پیشین، ۳۲۹ میلیون و ۴۵۰ هزارر تومان قیمت داشت.افراد در میان خودروهای کارکرده، می‌توانند پژو ۲۰۶ تیپ ۵، را با متوسط قیمت ۲۹۰ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان، انتخاب کنند. این خودرو در هفته دوم خرداد، ۲۹۰ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان قیمت داشت.

خریداران همچنین می‌توانند، پژو ۴۰۵ SLX بنزینی را با متوسط قیمت ۲۸۳ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان بخرند. این خودرو در زمان گزارش پیشین، ۲۸۵ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان معامله می‌شد.آنها می‌توانند پژو ۴۰۵ GLX بنزینی را نیز با متوسط قیمت ۲۳۰ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان خریداری کنند. نرخ این خودرو در هفته سوم خرداد، ۲۳۰ میلیون و ۲۰ هزار تومان بود.

سمند LX ساده انتخاب دیگری است که متوسط قیمت آن در آگهی‌ها ۲۴۸ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان بوده است. این خودرو در ۹ خرداد، به قیمت ۲۴۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله می‌شد.فروشندگان خودرو، کوییک دنده‌ای R را با متوسط قیمت ۲۰۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در سایت دیوار آگهی کرده‌اند. قیمت پیشین این خودرو، ۲۰۲ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان بود.

در فهرست خودروهای کارکرده کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان، همچنین افراد می‌توانند نام ساینا دنده‌ای EX و تیبا هاچبک EX را بیابند. متوسط قیمت آنها در آگهی‌ها به ترتیب ۱۸۴ میلیون و ۹۱۰ هزار و ۱۷۸ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان بوده است. این خودروها در زمان انتشار گزارش پیشین، به ترتیب ۱۸۷ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۱۷۹ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان معامله می‌شدند.

جدول ۱۰ خودروی کارکرده پرطرفدار را در ادامه می‌بینید. قیمت خودروها، در هفته منتهی به ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ با هفته منتهی با ۹ خرداد، مقایسه شده است.در این فهرست، ساینا دنده‌ای EX و کوییک دنده‌ای R بیشترین افت قیمت و پژو پارس سال بیشترین رشد را داشته‌اند. این در حالی است که خودروهای این جدول، در گزارش پیشین نسبت به ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ بین ۰،۹۳ تا ۳،۱۵ درصد گران شده بودند.

 
برچسب ها: قیمت خودرو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها