به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۳۴۲۶۷۳

پرسپولیس – علیرضا حقیقی؛ شاید هیچ‌وقت

گروه ورزشی: علیرضا حقیقی بعد از بازگشت دوباره به فوتبال ایران امیدوار بود بار دیگر پیراهن پرسپولیس، تیم محبوب و دوران جوانی اش، را برتن کند اما گویی اتفاقات علیه این بازیکن است.
پرسپولیس – علیرضا حقیقی؛ شاید هیچ‌وقت
بار اول زمانی که علیرضا حقیقی به تیم پرسپولیس نزدیک شد زمانی بود که این دروازه بان به لطف سیوهای خوب در دوره مربیگری رضا مهاجری و محمود فکری 10 هفته پایانی بازی ها را بدون شکست پشت سر گذاشت و به بهترین رتبه نساجی در تاریخ لیگ برتر دست یافت. درست زمانی که علیرضا بیرانوند با ترک اردوی سرخ راهی تیم آنتورپ شد. اما ترجیح داوود فنایی مربی گلرهای تیم قرمز این بود که حامد لک دروازه بان تیم ماشین سازی به اردوی تیم یحیی گل محمدی ملحق شود. در آن فصل علیرضا حقیقی آنقدر درون دروازه نساجی خوب کار کرد که مورد توجه استقلال قرار گرفت و حتی با احمد سعادتمند هم در این باره مذاکره کرد اما بعد از مشورتی که با دوستانش داشت به این نتیجه رسید که به احترام طرفداران پرسپولیس و دوران حضور در این تیم پیراهن آبی را بر تن نکند و در نهایت راهی تیم گل گهر شد. به جرات علیرضا حقیقی هم این را قبول دارد که در گل گهر شادابی و دروازه بانی خوب دوران حضور در نساجی را نداشت. این شاید به خاطر تبعات تصمیم مربی گلرهای تیم پرسپولیس بود که حامد لک را به او ترجیح داد.
روزهای خوب علیرضا حقیقی در نساجی این فصل هم تکرار شد؛ تا جایی که به همراه تیم مازنی قهرمان جام حذفی شد. این بهترین افتخار نساجی در طول 63 سال حیات بود و بدون شک یکی از بازیکنانی که نقشش در قهرمانی نساجی پر رنگ بود کسی نبود جز علیرضا حقیقی. مهار پنالتی در بازی با استقلال فقط یکی از سیوهای خوب علیرضا حقیقی در مسیر قهرمانی جام حذفی نساجی بود. دیدار با رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس زمزمه های بازگشت علیرضا حقیقی به تیم پرسپولیس را قوت بخشید. تیمی که این دروازه بان همیشه نسبت به آن ابراز علاقه کرده و گفته خانه اول من است. اما اینبار مانعی به نام بازگشت علیرضا بیرانوند به اردوی سرخ ها پیش روی علیرضا حقیقی است. این اتفاق با جدایی داوود فنایی مربی دروازه بان های تیم پرسپولیس توام شد و گویی همه اتفاقات علیه علیرضا حقیقی و خواسته اش است و شاید او هیچ وقت دیگر موفق به بازگشت به اردوی سرخ ها نشود.
این دروازه بان که با نساجی قرارداد دو ساله دارد و فصل آینده هم در ترکیب تیم مازندرانی به میدان خواهد آمد در برنامه شب های فوتبال گفت به عنوان یک دروازه بان از این تصمیمات ناراحت نمی شود و با احترام به دیدگاه مربیان به کار خود ادامه می دهد. حضور در لیگ قهرمانان آسیا به همراه تیم نساجی می تواند یک چالش جدی برای علیرضا حقیقی باشد.
برچسب ها: علیرضا حقیقی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها