به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۳۴۲۶۷۶
رودریگو:

نیمار آماده خداحافظی از تیم ملی برزیل است

گروه ورزشی: رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، فاش کرد که نیمار قصد دارد از تیم ملی این کشور خداحافظی کند.
نیمار آماده خداحافظی از تیم ملی برزیل است
به نظر می‌رسد که جام جهانی 2022 قطر آخرین تورنمنت ملی‌ای است که نیمار قصد دارد با پیراهن تیم ملی برزیل در آن به میدان برود. 
این ستاره پاری سن ژرمن که در رده دوم برترین گلزنان تاریخ فوتبال برزیل قرار دارد درباره این تصمیم با هم تیمی‌هایش صحبت کرده و حتی بازیکنی که قصد دارد پیراهن ارزشمند شماره 10 خودش را به او اهدا کند نیز انتخاب کرده است. 
رودریگو در گفتگو با ESPN در این باره اظهار داشت:« نیمار گفته که در حال برنامه‌ریزی برای جدایی از تیم ملی است و پس از آن شماره 10 خودش را نیز به من می‌دهد. من نمی‌دانستم در پاسخ به این حرف باید چه جوابی به او بدهم.»
 


این ستاره برزیلی رئال مادرید درباره واکنش خودش به این اتفاق اضافه کرد:« من واقعا خجالت‌زده شده بودم. لبخندی زدم اما اصلا نمی‌دانستم باید دقیقا چه پاسخی به این صحبت او بدهم. به او گفتم که باید مدت زمان بیشتری در تیم ملی باشد و بازی کند و گفتم که داشتن پیراهن شماره 10 چیزی نیست که در حال حاضر مشتاق آن باشم و سپس او خندید.»
نیمار اولین بار در سال 2010 در ترکیب تیم ملی برزیل به میدان رفت و در همان بازی اول نیز موفق شد برابر تیم ملی آمریکا گلزنی کند. 
این بازیکن از آن زمان تا به حال در 119 بازی در ترکیب برزیل به میدان رفته و 74 گل نیز به ثمر رسانده اما هرگز موفق نشده هیچ جام ملی مهم و معتبری را با برزیل به دست آورد و در قهرمانی کوپا آمه‌ریکای 2019 این تیم نیز به دلیل مصدومیت غایب بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها