به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۳۴۲۶۷۹
ساکت پلن بی هم دارد

مورایس و انتظار سپاهان برای توافق بزرگ

گروه ورزشی: ژوزه مورایس در سفر دو روز به اصفهان مذاکراتی کاملا جزئی بر سر مفاد قراردادش با محمدرضا ساکت برگزار کرده است.
مورایس و انتظار سپاهان برای توافق بزرگ
پس از منتفی شدن حضور فیلیکس ماگات مسئولان باشگاه سپاهان مذاکراتشان با ژوزه مواریس که سابقه درخشانی در همکاری با مورینیو در تیم‌های پورتو، اینترمیلان، رئال مادرید و چلسی دارد را جدی‌تر کرد و سپس این  مربی با پروازی از ترکیه راهی اصفهان شد تا در مورد جزئیات قرارداد با مدیران سپاهان گفتگو کند.
مورایس برای بررسی شرایط در اصفهان دو روز را در این شهر گذرانده است. او در این سفر جلساتی تقریبا طولانی‌مدت با محمدرضا ساکت برگزار کرده که نشان از بررسی جزئیات قراردادش برای حضور به عنوان سرمربی سپاهان دارد.
یکی از موضوعات قابل توجه در حضور مربیان خارجی مبلغ قرارداد آنهاست که معمولا هم میان اهالی فوتبال و هم در میان طرفدراران زیاد درباره آن صحبت می‌شود و در حالی که گفته می‌شود مدیران سپاهان پیشنهای 800 هزار دلاری را برای جذب این مربی ارائه کرده‌اند، خبر می‌رسد که محمدرضا ساکت قصد دارد این مربی را با مبلغی 500 هزار دلاری راضی به حضور در اصفهان کند.
مواریس پس از دو روز حضور در اصفهان به پرتغال بازگشته و در باشگاه سپاهان همه منتظر پاسخ او به پیشنهادی هستند که می‌تواند نیمکت طلایی‌ها را به جالبترین نیمکت لیگ بدل کند.
مورایس علاوه بر تجربه طولانی مدت به عنوان دستیار که مهم‌ترین‌هایش با ژوزه مورینیو بوده، به عنوان سرمربی نیز در فوتبال آسیا تجربه زیادی دارد و توانسته در کی‌لیگ و لیگ عربستان با چونبوک موتورز و الهلال به مقام قهرمانی دست پیدا کند؛ تجربیاتی که در 58 سالگی او را تبدیل به یک مربی پخته کرده و در صورت حضور در سپاهان یکی از جذاب‌ترین مربیان فصل فوتبال ایران خواهد بود.
این سرمربی پرتغالی البته سختگیری‌های خاص خودش را دارد و مشخص نیست که در نهایت فرایند همکاری‌اش با سپاهانی‌ها به کجا برسد. 
در صورتی که این مربی قصد حضور در اصفهان را نداشته باشد مذاکرات سپاهان با گزینه‌های جدید به سرعت آغاز خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها