کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعتراف مدیر یونایتد: یک میلیارد پوند هزینه بیهوده کردیم

29 خرداد 1401 ساعت 11:38

گروه ورزشی: ویدیویی از ریچارد آرنولد، مدیر منچستریونایتد، در گفتگو با هواداران این تیم منتشر شده که نکات جالبی را در آن مطرح می‌کند.


منچستریونایتد در چند ماه اخیر با بحرانی جدی روبرو بوده و عملکرد ضعیف این تیم در رقابت‌های لیگ برتر خشم بسیاری از هواداران این تیم را به همراه داشته است. 
آرنولد از ماه فوریه به عنوان مدیر اجرایی جدید این باشگاه شروع به کار کرد اما حضور او نیز مانند رالف رانگنیک، تغییری را در شرایط این تیم رقم نزد. هرچند هواداران این تیم امیدوار هستند که با انتخاب اریک تن‌هاخ شرایط برای آنها بهتر شود. 
حالا ویدیویی به صورت مخفیانه از او منتشر شده که در حال صحبت با هواداران است و صحبت‌های جالبی را در این دیدار غیر رسمی مطرح می‌کند. 
آرنولد در این ویدیو گفت:« ما یک میلیاد پوند برای بازیکنان هزینه کردیم. ما بیشتر از هر باشگاه دیگری در اروپا هزینه کردیم. من از جایگاهی که در آن قرار داریم خوشحال نیستیم. این موضوع برای من آسان نیست و من نگرانم که چطور قرار است این موضوع را در آینده حل کنیم. اتفاقی که افتاده این است که ما هزینه زیادی کردیم و نتیجه‌ای نگرفتیم. سال گذشته یک کابوس واقعی بود. هر بازی می‌شد نفرت را حس کرد.»
 

او با اشاره به انتقادها از مالکیت این باشگاه اظهار داشت:« شما نمی‌توانید به زمین تمرین ما بروید و بگویید این یک میلیارد را به من نشان بده چون ما این مبلغ را خوب هزینه نکردیم. من اینجا نیستم تا از جوئل گلیزر دفاع کنم. او باید خودش از خودش دفاع کند.»
این مدیر اجرایی جدید یونایتد درباره وظایف خودش در این باشگاه اضافه کرد:« من باید کاری را که خودم می‌خواهم برای این باشگاه انجام دهم. من باید در حال حاضر پول بیشتری فراهم کنم. هیچ باشگاهی در دنیا پول ساخت ورزشگاه جدید را ندارد. یا باید آن را قرض کرد یا باید سرمایه‌گذار پیدا کرد. این پول باید از جای دیگری تامین شود.»


کد مطلب: 342684

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/342684/اعتراف-مدیر-یونایتد-یک-میلیارد-پوند-هزینه-بیهوده-کردیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir