کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جمله جنجالی رئیس در جمع چند هوادار

حمله پرز به امباپه؛ بدبخت، پشیمان می‌شوی!

29 خرداد 1401 ساعت 11:47

گروه ورزشی: فلورنتینو پرز با بیچاره خطاب کردن کیلیان امباپه پیش بینی کرد که او از تمدید با پی‌اس‌جی پشیمان خواهد شد.


کیلیان امباپه ماه گذشته به بازیکنی تبدیل شد که بالاترین دستمزد را در دنیای فوتبال دریافت می‌کند. امباپه با امضای قراردادی سه‌ساله با پاری‌سن‌ژرمن خنجری به بلندپروازی‌های رئال مادرید زد.



در آستانه آخرین دیدار این فصل پی‌اس‌جی در لیگ فرانسه برابر متز، امباپه در کنار ناصر الخلیفی، رئیس این باشگاه، وارد زمین شد؛ اتفاقی که بیش از هر چیزی باعث خوشحالی هواداران این تیم شد که فکر می‌کردند با توجه به اتمام قرارداد این بازیکن در تابستان پیش‌رو، این آخرین بازی او برای این باشگاه است. او تا دقیقه 50 توانست هت‌تریکی را به نام خودش ثبت کند و نشان دهد که چرا دو باشگاه از ثروتمندترین باشگاه‌های دنیا مدت‌ها با چنگ و دندان برای جذب او جنگیدند.



امباپه از سال‌ها قبل بازیکن مورد علاقه رئال مادرید بوده است. اغراق نیست اگر بگوییم که فلورنتینو پرز، رئیس رئال، علاقه‌ای وسواسی به او پیدا کرده بود. بسیاری از تصمیمات کلیدی این باشگاه در ماه‌های اخیر تحت الشعاع ماموریت جذب امباپه اتخاذ شد.
پرز سه روز پیش در برنامه ال چیرینگیتو حاضر شد و در مورد دلایل ناکامی در جذب امباپه صحبت کرد. او اصرار داشت که امباپه دیگر آن بازیکنی نبود که می‌شناخت و در نهایت زیر بار فشارهای سیاستمداران فرانسوی و پیشنهاد اقتصادی بسیار بالای پی‌اس‌جی تسلیم شد.



امروز ویدیویی از پرز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که حواشی زیادی داشت. پرز در حال امضا دادن به یکی از هواداران رئال و در واکنش به طعنه یکی از همراهان او که گفت، رئیس دیگر امباپه را برای ما جذب نکن، پاسخ داد:« اون بیچاره همین حالا هم پشیمان شده.»
فلورنتینو پرز، در مراسم معارفه شوامنی هم از فرصت استفاده کرد و کنایه غیرمستقیمی هم نثار امباپه کرد. او در خلال صحبت‌هایش چند بار روی این نکته تاکید کرد که شوامنی خودش شخصا تصمیم گرفت به رئال بیاید و روی قول خود ماند. اینکه او به حرف و توصیه هیچکس برای تغییر تصمیمش توجه نکرد.


کد مطلب: 342692

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/342692/حمله-پرز-امباپه-بدبخت-پشیمان-می-شوی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir