به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۳۴۲۶۹۹

ادعای رسانه‌های ایتالیایی؛ رونالدو در فکر ترک یونایتد!

گروه ورزشی: رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند که کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، قصد ادامه حضور در این تیم را ندارد.
ادعای رسانه‌های ایتالیایی؛ رونالدو در فکر ترک یونایتد!
رونالدو تابستان سال گذشته از یوونتوس جدا شده و به منچستریونایتد برگشت اما روزهای خوبی را در این تیم سپری نکرد. 
عملکرد ضعیف منچستریونایتد در طول این فصل و نتایج بدی که این تیم کسب کرد باعث شد که این بازیکن از بازگشت به این تیم چندان راضی نباشد و احتمال جدایی او از این تیم در طول چند ماه گذشته بارها مطرح شده است. 
حالا روزنامه ایتالیایی ریپابلیکا گزارشی اختصاصی درباره شرایط این بازیکن منتشر کرده و مدعی شده که او در حال بررسی شرایط ترک اولدترافورد و پیوستن به باشگاه دیگری برای فصل آینده است. 
 

بسیاری معتقد هستند که حضور اریک تن‌هاخ در راس کادر فنی یونایتد به معنای تغییرات عمده در ترکیب و سبک بازی این تیم است و ممکن است این تغییرات سازگاری چندانی با رونالدو نداشته باشد، هرچند این مربی هلندی بارها اعلام کرده که مشتاق همکاری با این ستاره پرتغالی است. 
این روزنامه خبر داده که تن‌هاخ قصد دارد سبک بازی هلند و همان ساختاری که در آژاکس به خوبی برای او جواب داد را در اولدترافورد به کار بگیرد و کریستیانو علاقه چندانی به این سبک ندارد. همین باعث شده که این بازیکن به فکر جدایی از یونایتد باشد. 
گفته می‌شود که شاید یکی از گزینه‌هایی که این بازیکن برای فصل آینده در نظر دارد، بازگشت به لیگ پرتغال و باشگاه اسپورتینگ لیسبون باشد اما شاید بازگشت به این باشگاه هنوز برای رونالدو زود باشد، چرا که او قصد دارد مدتی دیگر به حضور در سطح اول فوتبال اروپا ادامه دهد. 
بازی در لیگ قهرمانان از اهمیت خاصی برای رونالدو برخوردار است و با توجه به این که یونایتد نتوانست سهمیه حضور در این لیگ را به دست آورد، این موضوع هم یکی دیگر از عواملی است که رونالدو را به جدایی از این باشگاه ترغیب می‌کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها