کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امباپه می‌خواست پس از یورو 2020 از تیم ملی برود!

29 خرداد 1401 ساعت 16:06

گروه ورزشی: نوئل لوگرائه، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، مدعی شده که کیلیان امباپه قصد داشته پس از یورو 2020 از تیم ملی خداحافظی کند.


رقابت‌های جام ملت‌های اروپا که تابستان گذشته برگزار شد چندان برای امباپه و تیم ملی فرانسه خوش یمن نبود. 
شاگردان دیدیه دشان به عنوان قهرمان جام جهانی وارد این مسابقات شده و یکی از مدعیان اصلی کسب جام به حساب می‌آمدند اما در کمال ناباوری در مرحله یک هشتم برابر سوییس از دور رقابت‌ها حذف شدند. 
این بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در حالی که تمامی بازیکنان ضربات خودشان را گل کرده بودند، امباپه پشت آخرین پنالتی قرار گرفت و آن را از دست داد تا تیمش از صعود به مرحله بعدی بازمانده و راهی خانه شود. 
انتقادات شدیدی در آن زمان از عملکرد این بازیکن صورت گرفت و همین باعث شده بود که او به فکر خداحافظی از تیم ملی فرانسه باشد. 

لوگرائه در گفتگو با Le Journal du Dimanche در این باره اظهار داشت:« من پس از یورو با او دیدارکردم. او حس می‌کرد که فدراسیون فوتبال فرانسه به اندازه کافی پس از خراب شدن پنالتی برابر سوییس و انتقادهایی که در شبکه‌های اجتماعی صورت گرفته از او دفاع نکرده است.»
او درباره این دیدار و صحبت‌هایی که در طول آن مطرح شده بود گفت:« ما تنها پنج دقیقه در دفتر من با یکدیگر دیدار کردیم. او بسیار عصبانی بود. امباپه دیگر نمی‌خواست برای تیم ملی به میدان برود و این موضوع را بارها تکرار کرد. هرچند مشخص بود که این حرف از عصبانیت است.»
رییس فدراسیون فوتبال فرانسه با اشاره به ناراحتی شدید این بازیکن اضافه کرد:« همه می‌دانند که چنین شرایطی به چه شکل است. او یک قهرمان است و از این که تیمش از یورو حذف شده بود بسیار ناراحت و ناامید بود. او رابطه بسیار خوبی با رسانه‌ها دارد. امباپه انسان خوبی است و بیشتر از آنچه که مردم فکر می‌کنند با تیم همراه است.»


کد مطلب: 342747

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/342747/امباپه-می-خواست-یورو-2020-تیم-ملی-برود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir