کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ساخت ماوس عجیب با صفحه کلید دیدنی

فرارو , 29 خرداد 1401 ساعت 18:23


گروه فناوری: شرکت Anton Cvelbar که یک توسعه‌دهنده محصول جاه‌طلب با ایده‌های خلاقانه است، اخیراً یک ماوس کامپیوتر بسیار جالب توجه با صفحه کلید عددی ساخته که می‌تواند تجربه کاربری بسیار بهتر و آسان تری را ارائه دهد.

 
هنگام استفاده از رایانه شخصی یا لپ تاپ، ماوس معمولاً ضروری در نظر گرفته می‌شود. اگرچه در حال حاضر ماوس‌های کامپیوتری زیادی برای اهداف مختلف در دسترس هستند، اما شرکت Anton معتقد است که یک ویژگی کلیدی وجود دارد که تمام ماوس‌های امروزی فاقد آن هستند؛ صفحه کلید عددی!

افزودن یک صفحه کلید عددی و یک توپ چرخان به ماوس، به ویژه برای کسانی که لپ تاپ و یا کروم بوک بدون صفحه کلید عددی دارند، افزودنی ارزشمند خواهد بود. برند‌های معروفی مانند ایسر، اپل، ایسوس، اچ پی، لنوو، ریزر و مایکروسافت سرفیس همگی مدل‌هایی متعددی از چنین لپ تاپ‌هایی را عرضه می‌کنند، بنابراین می‌توان تصور کرد که چه تعداد کاربر از این نوع لپ تاپ‌ها بهره می‌برند. پس یک ماوس با صفحه کلید عددی می‌تواند در قدم اول نیاز به صفحه کلید اضافی را برطرف کند.

این ماوس کامپیوتری چند منظوره همچنین می‌تواند برای کسانی که به طور منظم نقشه‌ها یا طرح‌های سه بعدی ایجاد می‌کنند مفید باشد. برای مثال به طراحان آنلاین، معماران، مشاوران املاک، بانکداران، طراحان داخلی، شرکت‌های آموزش الکترونیکی و فروشگاه‌های وب نیز می‌توانند از چنین ماوسی بهره ببرند. توپ چرخان این ماوس نیز نه تنها راحتی عملیات بیشتری را ارائه می‌دهد، بلکه مطالعات رسمی نشان داده است که تنش عضلانی را نیز کاهش می‌دهد. کاربران همچنین می‌توانند عملکرد‌های دیگری را به یک یا چند دکمه عملیاتی اختصاص دهند تا با نیاز‌های کاربر مطابقت داشته باشند. با اضافه کردن چراغ‌های LED در اطراف دکمه‌ها، تمامی ویژگی‌ها حتی در شرایط نوری ضعیف قابل استفاده باقی می‌مانند.


کد مطلب: 342785

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/342785/ساخت-ماوس-عجیب-صفحه-کلید-دیدنی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir