به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : ۳۴۲۷۹۶

افشای مشخصات و تاریخ عرضه گوشی موتورولا Razr 3

افشای مشخصات و تاریخ عرضه گوشی موتورولا Razr 3
گروه فناوری: موتورولا در حال کار بر روی تلفن تاشو Razr 3 است. برخلاف مدل‌های قبلی که دارای چیپست‌های میان رده بودند، Razr 3 به جدیدترین تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس مجهز شده است. پیش از این موتورولا Razr 5G با برچسب قیمت ۱۳۹۹ یورو معرفی شده بود. طبق گزارشات جدید، قیمت رسمی ۱۱۴۹ یوروی Razr 3 در اروپا، آن را به یک گوشی مقرون به صرفه تبدیل می‌کند.

انتظار می‌رود این گوشی در چند رنگ مختلف عرضه شود، اما به نظر می‌رسد در ابتدا فقط رنگ مشکی این گوشی هوشمند به بازار عرضه شود. گزارشات قبلی ادعا می‌کردند که ممکن است یک نسخه با رنگ آبی نیز از این گوشی منتشر شود. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند ابتدا در ماه جولای در چین معرفی شود و سپس به اروپا و بازار‌های جهانی راه پیدا کند. Razr 3 که با نام رمز "Maven" شناخته می‌شود، دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی پانچ هول خواهد بود.

این گوشی با صفحه نمایش دوم ۳ اینچی وارد بازار خواهد شد. Razr 3 برای عکاسی سلفی، به یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. پوسته پشتی این گوشی نیز دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. طبق برخی گزارش ها، موتورولا ممکن است Razr 3 را دو نوع چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس به بازار عرضه کند.این گوشی با ۱۲ گیگابایت رم، حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی وارد بازار خواهد شد. Razr 3 همچنین با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MyUX ارائه خواهد شد. به منظور امنیت بیشتر، این گوشی به یک اسکنر اثر انگشت نیز مجهز شده است.
مرجع : فرارو
برچسب ها: موتورولا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها