کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گوشی و تبلت جدید سامسونگ در راه است

فرارو , 29 خرداد 1401 ساعت 18:45


گروه فناوری: از ماه می‌شایعاتی در خصوص گوشی گلکسی XCover 6 Pro منتشر شد. سامسونگ اکنون یک تاییدیه رسمی مبنی بر معرفی گوشی XCover 6 ro و تبلت Tab Active 4 Pro در ۱۳ جولای منتشر کرده است. این دو محصول در بازار جهانی معرفی خواهند شد.گلکسی ایکس کاور ۶ پرو یک گوشی هوشمند مقاوم با قابلیت اتصال 5G است که با باتری قابل جابجایی ۴۰۵۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود. این گوشی دارای یک نمایشگر ۶.۶ اینچی TFT با وضوح +FHD و نرخ تجدید ۶۰ هرتز است. ناچ dew-drop نمایشگر یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

 
گوشی گلکسی XCover 6 Pro با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه یک لنز ۸ مگاپیکسلی یا ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض عرضه خواهد شد. این گوشی احتمالا از تراشه اسنپدراگون 778G بهره‌مند خواهد شد. این دستگاه با ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید ۱۲ با رابط کاربری One UI عرضه می‌شود.

رندر‌های فاش شده از گلکسی XCover 6 Pro نشان می‌دهد که لبه سمت راست آن به دکمه تنظیم صدا و سمت چپ آن به دکمه پاور مجهز شده است. قسمت پایینی این گوشی هوشمند دارای یک مشبک بلندگو، یک درگاه USB-C و یک جک ۳.۵ میلی متری صدا است. به نظر می‌رسد بدنه این دستگاه از پلاستیک سخت بادوام ساخته شده است. وزن این گوشی هوشمند حدود ۲۳۵ گرم و ضخامت آن ۱۰ میلی متر است.هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص مشخصات تبلت گلکسی Tab Active 4 Pro منتشر نشده است. تصویر رسمی منتشر شده از این تبلت قاب‌ ضخیم و ساختار ناهموار آن را به ما نشان می‌دهد. این تبلت از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند.


کد مطلب: 342797

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/342797/گوشی-تبلت-جدید-سامسونگ-راه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir