کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رسمی: شماره ۸۸ همچنان برتن نعمتی

سیامک سومین تمدیدی پرسپولیس شد

29 خرداد 1401 ساعت 20:14

گروه ورزشی: سیامک نعمتی با امضای قراردادی ۲ ساله در پرسپولیس ماندنی شد.


نعمتی که در پنج فصل اخیر عملکرد خوبی با پیراهن پرسپولیس داشته، به عنوان سومین بازیکن موردنظر یحیی گل‌محمدی با باشگاه پرسپولیس تمدید کرد و تا پایان لیگ بیست و سوم در این تیم خواهد ماند.
سیامک نعمتی ۱۵۷ بار پیراهن پرسپولیس را برتن کرده و ۱۶ گل نیز زده است. او آخرین گل فصل پرسپولیس را روی پاس امید عالیشاه در دیدار مقابل فجرسپاسی به ثمر رساند.
این بازیکن که از معدود هافبک‌های راست‌پای پرسپولیس محسوب می‌شود، به تازگی شمع ۲۸ سالگی را فوت کرد اما با این حال با پیراهن پرسپولیس و پیکان سابقه طولانی حضور در لیگ برتر را دارد.
 

نعمتی علاوه بر هافبک راست که پست تخصصی اوست، می‌تواند در پست دفاع کناری نیز به میدان برود و از دوره برانکو به عنوان یکی از گزینه‌های دفاع راست مطرح شده است.
او با پیراهن شماره ۸۸ در ترکیب قرمزها ظاهر می‌شود و یکی از بازیکنان اثرگذار پرسپولیس است که البته برای ورود به ترکیب اصلی کار سختی پیش رو خواهد داشت.
سیامک فصل پیش به دلیل جراحی و مصدومیت مدت زیادی از میادین دور بود اما در پایان فصل به ترکیب رسید و عملکردش به شکلی بود که رضایت یحیی گل‌محمدی را جلب کرد و در حالی که سرخپوشان لیست مازاد دو رقمی داشتند، نعمتی پیشنهاد تمدید را گرفت و در پرسپولیس ماندگار شد.


کد مطلب: 342808

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/342808/سیامک-سومین-تمدیدی-پرسپولیس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir