کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رحیم در راه لندن؛

انتقال ستاره سیتی به چلسی قطعی شد

29 خرداد 1401 ساعت 20:15

گروه ورزشی: رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی و 27 ساله منچسترسیتی در آستانه انتقال به چلسی قرار گرفته است.


توماس توخل، سرمربی آلمانی و باتجربه چلسی به دنبال تقویت گزینه‌های هجومی خود پیش از شروع فصل آینده است و چلسی در هفته‌های اخیر برای جذب رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی و 27 ساله منچسترسیتی با این بازیکن در ارتباط بوده‌ است. تنها یک سال از قرارداد رحیم استرلینگ با منچسترسیتی باقی مانده و مدیران چلسی در این مقطع اطمینان دارند مبلغ خرید این بازیکن در حدود 35 میلیون پوند خواهد بود.

رحیم استرلینگ در سال 2012 اولین حضور خود را در تیم فوتبال بزرگسالان لیورپول انجام داد و در سال 2015 با انتقال به سیتی به گران‌ترین بازیکن انگلیسی تاریخ تبدیل شد. او از آن زمان تاکنون 339 بازی در تمامی رقابت‌ها برای این باشگاه انجام داده و در به ثمر رسیدن 226 گل نقش آفرینی کرده است. چلسی به جذب گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی سیتی نیز علاقه‌مند است، اما اکنون استرلینگ به‌عنوان یک هدف واقعی برای باشگاه در هفته‌های آینده در نظر گرفته شده است. 
روملو لوکاکو به احتمال زیاد با یک قرارداد قرضی به اینتر بازخواهد گشت و احتمالاً هزینه این انتقال بین 10 تا 15 میلیون یورو خواهد بود. در حقیقت در حال حاضر برنامه چلسی این است که پس از نهایی شدن بازگشت لوکاکو به اینتر، برای انتقال رحیم استرلینگ از سیتی اقدام کنند. مذاکرات بین اینتر و چلسی ممکن است در اوایل هفته آینده نهایی شود و اتمام این پروژه به مدیران چلسی اجازه می‌دهد با تمرکز کامل پروسه توافق با رحیم استرلینگ را دنبال کنند.


کد مطلب: 342809

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/342809/انتقال-ستاره-سیتی-چلسی-قطعی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir