کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

منافی:پرسپولیس جای بازیکنان کوچک نیست

میزان , 30 خرداد 1401 ساعت 9:51


گروه ورزشی:پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خریدن مهاجم طراز اول از نان شب برای پرسپولیس واجب‌تر است.جواد منافی درباره خرید بازیکنان جدید پرسپولیس اظهار داشت: وقتی تیمی خوب یارگیری می‌کند، کادرفنی تا هواداران، پیشکسوت و حتی خود باشگاه از این اتفاق راضی هستند. مسأله مهم این بود که اشتباه سال گذشته را تکرار نکردند، چون از این لحاظ لطمات بدی را در فصل قبل مشاهده کردیم.وی افزود: در فصل گذشته مسئولان وقت پرسپولیس یارگیری خوبی نداشتند و مهره‌هایی که جذب شدند خیلی خوب با شرایط تیم هماهنگ نشدند. اما خداراشکر امسال پرسپولیس زودتر از سایر تیم‌ها فعالیت خود را در بحث خرید بازیکنان آغاز کرد و اکثر بازیکنانی که مدنظر کادرفنی بودند جذب شدند.
 

رضاییان در پازل تاکتیکی گل‌محمدی نبود
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه در پست‌هایی که ضعف داشتیم، خریدهای خوبی صورت گرفت، گفت: البته هنوز فکر می‌کنم تیم پرسپولیس کامل نشده و در خط حمله با مشکلاتی مواجه است. اما تا الان خوب پیش رفته به شکلی که همه پیگیر نقل‌وانتقالات این تیم هستند. امیدوارم در ادامه مسیر هم مهره‌هایی که مدنظر کادر فنی هستند جذب شوند تا در لیگ بیست و دوم، فصل رویایی داشته باشیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد فاش شدن مبلغ یحیی گل‌محمدی اینطور پاسخ داد: در این مورد نظر خاصی ندارم، زیرا توافقی بین مربی و باشگاه صورت گرفته و این موضوع شخصی است. دلیلی هم ندارد بخواهم در مورد آن صحبت کنم.

منافی درباره جدایی رامین رضاییان هم اظهار کرد: رامین مدتی که در پرسپولیس حضور داشت، خیلی زحمت کشید، اما برای فصل آینده مدنظر کادر فنی نبود وگرنه دانیال اسماعیلی‌فر جذب نمی‌شد. جذب این مدافع نشان می‌دهد رامین در پازل تاکتیکی سرمربی پرسپولیس جایی نداشته و کاری نمی‌توان کرد. برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت دارم. البته باید قدردانی کسانی باشیم که برای تیم و اعتلای نام بزرگ پرسپولیس زحمت می‌کشند.

خرید مهاجم طراز اول از نان شب واجب‌تر است
وی با اشاره به جذب علیرضا بیرانوند و سایر بازیکنان عنوان کرد: اکثر این نفراتی که جذب شدند، بازیکنان تأثیرگذار تیم‌های خودشان بودند. چیزی که مشخص است اینکه پرسپولیس نیاز به بازیکنان بزرگ و نامی دارد. پرسپولیس جای بازیکنان کوچک نیست که بیایند در این تیم کسب تجربه کنند، چون این پرسپولیس است که به آنها شخصیت می‌دهد. خداراشکر هواداران از فعالیت چشمگیر باشگاه راضی هستند. خیلی خوشحالم بیرانوند و سروش رفیعی که از خود باشگاه پرسپولیس بودند دوباره به خانه خودشان بازگشتند.

منافی در پایان با اشاره به اینکه این تیم نیاز مبرمی به خرید مهاجم دارد، خاطرنشان کرد: فصل قبل پرسپولیس در زمینه گل زدن مشکل داشت و همین موضوع باعث شد امتیازات زیادی را از دست بدهد. در ایران مهاجم شش‌دانگ و طراز اول کم داریم.گ؛ پرسپولیس باید یک مهاجم سطح بالای خارجی بگیرد تا مشکل گلزنی‌اش را برطرف کند. خریدن مهاجم طراز اول از نان شب برای پرسپولیس واجب‌تر است.


کد مطلب: 342834

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/342834/منافی-پرسپولیس-جای-بازیکنان-کوچک-نیست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir