به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۳۴۲۸۸۰

هزینه 10 میلیون یورویی PSG برای سرمربی جدید

گروه ورزشی: باشگاه پی اس جی قصد دارد کریستوف گالتیه، سرمربی نیس، را به خدمت بگیرد و باید غرامت فسخ قرارداد این مربی را پرداخت کند.
هزینه 10 میلیون یورویی PSG برای سرمربی جدید
به نظر می‌رسد که تصمیم مدیران پی اس جی برای قطع همکاری با پوچتینو نهایی شده و این مربی به زودی از این تیم جدا خواهد شد. 
در چند هفته اخیر گزینه‌های بسیاری به عنوان نامزدهای هدایت این تیم مطرح شده‌اند که نام مربیان بزرگ و مطرحی در بین آنها به چشم می‌خورد. 
اصلی‌ترین گزینه پی اس جی، زین الدین زیدان بود که پیش از این سه بار با رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده بود و به باور مدیران این تیم، می‌توانست کمک بسیاری در رسیدن این تیم به این رویای قدیمی کند. 
با این حال، مذاکرات با این مربی فرانسوی به نتیجه نرسید و او مانند چند ماه گذشته به این باشگاه اعلام کرد که تصمیمی برای قبول هدایت این تیم ندارد تا مدیران پی اس جی به فکر مربی جدیدی باشند. 

چند روز قبل رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند که کریستوف گالتیه گزینه جدیدی پی اس جی برای فصل آینده است، مربی‌ای که فصل 21-2020 موفق شد لیل را به مقام قهرمانی برساند و فصل گذشته نیز هدایت نیس را برعهده داشت. 
با این حال، این مربی 55 ساله دو سال دیگر با نیس قرارداد دارد و حالا پی اس جی باید برای فسخ این قرارداد مبلغ 10 میلیون یورو به نیس بپردازد تا اجازه جدایی گالتیه را صادر کند. 
این در حالی است که فوت مرکاتو مدعی شده که پی اس جی تمایلی به پرداخت این مبلغ ندارد و به مدیران نیست اعلام کرده که حاضر نیست بیشتر از پنج میلیون یورو برای فسخ قرارداد این مربی فرانسوی پرداخت کند اما به نظر نمی‌رسد که این باشگاه حاضر به پذیرش این مبلغ برای فسخ قرارداد گالتیه باشد و این کار پی اس جی را در روزهای پیش‌رو دشوار خواهد کرد.
برچسب ها: پی اس جی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها