به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۳۴۲۸۸۲

رویای رونالدو؛ تلاش برای جذب مارسلو و دنی آلوس

گروه ورزشی: رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل، علاقه بسیاری به جذب مارسلو و دنی آلوس برای وایادولید دارد.
رویای رونالدو؛ تلاش برای جذب مارسلو و دنی آلوس
رونالدو از مدتی قبل سهام باشگاه وایادولید را خریده و زمان زیادی را صرف مدیریت این تیم می‌کند. 
آنها امسال موفق شدند بار دیگر سهمیه حضور در لالیگا را به دست آورند و قرار است باز هم در سطح اول فوتبال اسپانیا رقابت کنند. همین باعث شده که رونالدو به فکر خرید بازیکنان جدید و تقویت فهرست فعلی تیمش باشد. 
این ستاره سابق رئال مادرید علاقه بسیاری به جذب مارسلو و دنی آلوس دارد که قراردادشان با رئال و بارسا به پایان رسیده و می‌توانند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیم دیگری ملحق شوند. 
رونالدو امیدوار است که بتواند از رابطه خوب خودش با این دو بازیکن هموطنش استفاده کند و آنها را برای به تن کردن پیراهن وایادولید در فصل آینده رقابت‌های لالیگا متقاعد کند. 

روزنامه برزیلی UOL Esporte مدعی شده که این مالک باشگاه وایادولید از مدت‌ها قبل به دنبال جذب دو مدافع کناری بود که علاوه بر درخشش در زمین و کمک به این تیم در مسابقات، بتوانند محبوبیت بیشتری را نیز همراه خودشان به این تیم اضافه کنند. 
گفته می‌شود پرداخت دستمزد این دو بازیکن معضل خاصی برای وایادولید ایجاد نمی‌کند اما با این حال، انجام این انتفال و امضای قرارداد با آنها نیز کار چندان ساده‌ای به نظر نمی‌رسد.
اما نباید فراموش کرد که حضور در لالیگا می‌تواند فرصت خوبی برای مارسلو و دنی آلوس باشد که هر دو به دنبال متقاعد کردن کادر فنی تیم ملی برزیل و حضور در جام جهانی 2022 قطر هستند که پاییز امسال برگزار خواهد شد. 
با این حال، مارسلو ممکن است فرصت‌های بهتری را نیز در اختیار داشته باشد، چرا که چند باشگاه اروپایی از جمله میلان در حال انجام مذاکراتی برای جذب این بازیکن هستند اما دنی آلوس گزینه زیادی برای حضور در اروپا ندارد و اگر این پیشنهاد را نپذیرد به احتمال زیاد باید به برزیل برگردد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها