به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۳۴۲۸۸۳
خبری از انسجام در تیم اقتصادی دولت رئیسی نیست

تاب‌آوری مردم به شدت پایین آمده است

تاب‌آوری مردم به شدت پایین آمده است
گروه سیاسی: دولت سیزدهم در آستانه یک‌سالگی خود قرار دارد و از آن‌جایی که تاکنون موفق نشده آرامش را به کشور برگرداند، فرصت خوبی است تا بررسی شود چرا بسیاری از وعده‌های سیدابراهیم رئیسی در ایام انتخابات ریاست جمهوری، محقق نشده است. سمیه رفیعی نماینده تهران در مجلس یازدهم به این سوال پاسخ داده است. او می‌گوید: مشکل اینجاست که خبری از انسجام در تیم اقتصادی دولت سیزدهم نیست.

عضو فراکسیون زنان مجلس می‌گوید: به نظر من، شخص آقای رئیسی اراده انجام کار درست را دارد، اما اینکه دولتمردانش چقدر در مسیر کمک به او گام برمی‌دارند، موضوعی است که من آن را احساس نمی‌کنم.رفیعی تصریح کرد: برای هر تصمیمی که قرار است در سطح دولت گرفته شود، باید کارِ کارشناسی‌شده صورت بگیرد؛ اینکه تصمیمات همه‌جانبه‌گرایانه باشد و خطا‌های آن گرفته و ریسک آن پایین و بازدهی‌اش بالا برود، از ضروریات است، اما بنده در اظهارنظر‌هایی که رسانه‌ای می‌شود، شاهد جزیره‌ای عمل‌کردن، پراکندگی، موازی‌کاری، فقدان پشتیبانی تصمیمات و حتی بروز تصمیماتی هستم که تصمیم دیگر را نقض می‌کند.

نماینده تهران اظهار داشت: مردم در شرایط سختی قرار گرفته‌اند؛ شاید در دولت‌های گذشته، تصمیمات اشتباهی خیلی گرفته شده یا خیلی انگیزه نبوده است، به هر حال این روند باعث شده مردم به یک نقطه‌ای برسند که براساس سلسله تصمیمات و کار‌های نادرست، تاب‌آوری‌شان کاهش جدی پیدا کند.

وی با اشاره به بروز کاهش تاب‌آوری در بین مردم، افزود: به عنوان نماینده تهران، بین مردم که می‌روم گلایه‌ها و عدم‌تاب‌آوری را به عینه می‌بینم. به هر حال، توقع مردم از دولت و مجلس انقلابی بالاست و مطالبه‌ها آن‌ها، خروجی مثبت کارهاست.رفیعی یادآور شد: فکر می‌کنم بسیاری از مردم، متوجه رویکرد مثبت کنونی که هدفش، حل مشکل است، شده‌اند، اما اینکه این رویکرد چقدر در میدان عمل خودش را نشان داده، مهم است که باید بررسی شود.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: تغییر و تحول در دولت ضروری است. دولت باید در تصمیمات خود، از نظرات افراد خبره و کاربلد استفاده کند تا شاهد نظم و نسق اوضاع و احوال باشیم.
مرجع : رویداد24
برچسب ها: دولت سیزدهم
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها