به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۳۴۲۹۰۱

هشت استایل محبوب دخترانه در فصل بهار

گروه کسب و کار: شیک بودن لزوماً به معنای پیروی از آخرین روندهای مد نیست. در واقع، اکثر افراد شیک پوش برعکس این کار را انجام می‌دهند آنها لباس‌های کلاسیک و جاودانه می‌پوشند و استایلی جدید را خلق می‌کنند، مانند اضافه کردن اکسسوری‌ها یا کارهای ساده‌ای مانند بالا زدن آستین‌های یک پیراهن. شیک تنها به لباسی که می‌پوشید ربط ندارد بلکه به نحوه پوشیدن آن بستگی دارد.
هشت استایل محبوب دخترانه در فصل بهار
اعتماد به نفس کلیدی است! اعتماد به نفس به خرج دهید و چند استایل رویایی بسازید. ما به شما کمک خواهیم کرد. در اینجا آیتم‌های خاص را معرفی خواهیم کرد.

استایل هنری
استایل‌ نقاش‌های دوره گرد را دیده‌اید؟ این استایل‌ها از خلاقیت هنرمند ایجاد می‌شوند و مورد پسند خیلی از افراد هستند. جوراب‌های شیشه‌ای با گل‌های ریز، شلوارهای جین با پاچه‌های تا زده شده، کفش‌های عروسکی یا آل‌ستار، جلیقه‌های جین با تیشرت‌های رنگی، همه این آیتم‌ها برای یک استایل هنری عالی هستند. برای انتخاب صحیح از میان این آیتم‌ها می‌توانید استایل‌های مشابه را در اینترنت جستجو کنید. شما باید در انتخاب رنگ‌ها دقت لازم را داشته باشید و رنگ‌های خشن و عمیق را به درستی استفاده کنید. به عنوان مثال جوراب زنانه ساده یا فانتزی خود را به همراه یک کفش قرمز رنگ بپوشید. از جوراب ساق دار استفاده کنید. می‌توانید یک پیراهن مشابه مدل‌های ساحلی و بلند انتخاب کنید. مدل‌های چین دار را استفاده کنید و برای روی پیراهن خود یک کت جین بپوشید. پیراهن شما نباید بیش از اندازه بلند باشد و بهتر است تا میانه ساق پا باشد. یک روسری کوتاه، و استایل شما تکمیل است.

استایل اسپرت را امتحان کنید



بهار فصل خوبی برای داشتن استایل‌های متنوع است. شما می­توانید امروز دامن‌های چین دار و بلوزهای بلند بپوشید و برای فردا یک استایل اسپرت داشته باشید. استایل اسپرت در بهار مرسوم است و بسیاری از دختران جوان این سبک را برای استفاده انتخاب می‌کنند. استایل اسپرت مناسب برای موقعیت‌های مختلف است. برای پیاده‌روی، رفتن به محل کار، خرید و حتی بعضی دورهمی‌های کوچک می‌توانید از آیتم‌های اسپرت کمک بگیرید. کفش ورزش دخترانه بخرید؛ یک مدل کفش اسپرت شیک دخترانه اولین چیزی است که نیاز دارید. کفش یا کتانی خود را با شلوارهای گت دار ست کنید. رنگ‌های انتخابی خود را از میان پالت‌های روشن پیدا کنید. مانتوهای اسپرت که حالت مردانه‌ای دارند برای این استایل مناسب هستند. در نهایت به یک شال یا روسری کوتاه نیاز دارید.

استایل کژوال
این یکی از ترندهای محبوب در سراسر جهان است. جهان امروز پر از بله و خیرها است. ما هر روز در شبکه‌های اجتماعی با افرادی روبرو می‌شویم که چیزی را نقض یا تایید می‌کنند. هر روز کسانی طرفداری حقوق انسان را می‌کنند و کسانی همواره به تبلیغات گسترده برای آرایش و لباس‌های تنگ ادامه می‌دهند. استایل کژوال به دنبال راحتی بیشتر است. سبکی خاص، آرام و به دور از شلوغی و زرق و برق و در عین حال راحت. جین‌های راسته، پیراهن‌های سفید و ساده، استفاده از کفش‌های چرمی راحت و بدون پاشنه و استفاده حداقل اکسسوری در این استایل از ویژگی‌های آن است. در این استایل زیبایی بدن و صورت انسان به تنهایی قابل قبول است و اغراق بیش از اندازه در آن جای ندارد.

استایل هیپی
این سبک با پیروی از استایل‌های دهه پنجاه میلادی روی کار آمده. منظور ما استفاده از شلوارهای دمپا گشاد دخترانه است که به تازگی در هرجایی می‌بینید. این شلوار‌ها پس از حدود 15 سال دوباره تکرار شدند و طرفداران خود را پیدا کرده‌اند. کت‌های تک یا ست به همراه این شلوار‌ها کاربردی هستند. بعضی افراد ترجیح می‌دهند تا کفش‌هایی با لژ یکسره با این شلوارها بپوشند و پیراهن گلداری به تن کنند تا استایل خود را کمی نزدیک به استایل‌های قدیمی کنند.

استایل با شلوار بگ
یک استایل پرطرفدار و مورد توجه نوجوانان، پیراهن‌های ساده با شلوارهای بگ و زاپ دار است. دختران نوجوان این شلوارهای گشاد را به همراه کتانی‌ سفید و یک پیراهن مردانه کوتاه می‌پوشند. بعضی افراد برای زیر پیراهن خود از تاپ یا تیشرت استفاده می‌کنند تا بتوانند در هوای گرم دکمه‌های خود را باز کنند. این استایل جدید و پرطرفدار به همراه شال یا کلاه‌ها لبه‌دار تکمیل می‌شوند و رنگ‌ها انتخابی برای پالت این استایل از میان رنگ‌های تیره مانند خاکستری و رنگ‌های روشن مانند آبی ملایم انتخاب می‌شود.

استایل بهاری دخترانه با دامن



این انتخابی شگفت انگیز است. همه این سبک را نمی‌پوشند و در واقع جسارت پوشیدن چنین استایلی در همه وجود ندارد. دامن‌های کشی قدیمی مادربزرگتان را به یاد دارید؟ به خیاط خود بگویید تا دامنی با کش پهن، تک رنگ و با پارچه‌ای آهار دار برایتان بدوزد. رنگ سورمه‌ای عالی است. شما به دامنی احتیاج دارید که قد آن یک انگشت بالای قوزک پا باشد. برای بالاتنه یک پیراهن یا مانتوی کوتاه احتیاج دارید. آستین پیراهن شما باید کمی کلوش و چین دار باشد و قد لباس تا روی باسن برسد. از پالت آبی کمک بگیرید و رنگ آبی کمرنگ را با سفید استفاده کنید. در انتها شال یا روسری‌ کوتاهی به سر کنید و صندل مناسبی بپوشید. فراموش نکنید شما به دامن کشی نیاز دارید نه دامن کلوش.

استایل بوهمیا
کولی‌ها دلیل الهام برای چنین پوششی بوده‌اند. این استایل با ترکیب رنگ‌های درخشانی مانند قرمز و همچنین آبی و زرشکی ساخته می‌شود. پیراهن‌هایی با تور و به رنگ کرم به همراه این مدل‌ها قابل استفاده است. یک سبک راحت و شلوغ و همچنین پرطرفدار. در این استایل پیراهن‌های بلند با طرح‌های شلوغ برای دختران استفاده می‌شود و چرم به عنوان کیف یا کفش در این استایل به چشم می‌خورد. این استایل حالتی وینتج دارد و کاملا با مدل‌های مدرن و استایل‌های جدید متفاوت است.

 استایل با مانتوهای عبایی
پوششی مورد علاقه خانم‌های جوان و حتی میانسال. در این پوشش‌ها تمرکز روی طرح پارچه برای مانتو است. درواقع سایر پوشش‌های شما باید ساده باشد و بیشترین تاثیر را مانتو خواهد گذاشت. بعضی افراد مانتو عبایی‌های کارشده را برای مهمانی‌های رسمی استفاده می‌کنند. مانتو عبایی متناسب با طرح و رنگ و میزان کارشدگی برای موقعیت‌های مختلفی کاربرد دارد و می‌توانید آن را برای مهمانی، خرید و دورهمی استفاده کنید. رنگ‌های روشن و بهاری آن مناسب این فصل هستند. کفش پاشنه بلند، کفش راحتی و حتی کتانی به راحتی با این مدل‌ها هماهنگ می‌شود.
استفاده از ایده‌های گذشته همیشه یک شاه کلید است. مد به عقب برمیگردد. شما نیز می‌توانید برای خود یک طراح مد باشید و با ترکیب سلیقه شخصی خود با مدل‌های قدیمی یک استایل جدید بسازید.
نویسنده: سارااقبالی
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها