به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۳۴۲۹۱۱

نکات مهم انتخاب رنگ لباس برای پوست‌های سبزه

گروه کسب و کار: در حالی که " پوست تیره" یک کلمه کلی است، اما شامل رنگ‌های مختلف از پوست‌های سبزه و تیره می‌شود. تنوع تناژ رنگی پوست بسیار زیاد است و از پوست‌های سبزه با تناژ گرم تا پوست‌های سبزه با تناژ سرد متفاوت است.
نکات مهم انتخاب رنگ لباس برای پوست‌های سبزه
شما باید به درستی تناژ پوست خود را بشناسید تا در مورد انتخاب رنگ مطمئن باشید. همچنین باید توجه داشته باشید که بسیاری از افرادی که دارای رنگ پوست تیره هستند، رنگ مو و چشم‌های تیره نیز دارند که به آن «رنگ کم کنتراست» می‌گویند. باید به این نکته توجه داشته باشید زیرا رنگ چشم و مو مکمل لباس شما است. اگر به دنبال رنگ مناسب برای لباس خود هستید این مقاله مخصوص شماست.

انتخاب صحیح اکسسوری مردانه

پوست‌های سبزه و تیره به راحتی با اکسسوری‌های مختلف ست می‌شوند. اگر پوستی گندمی دارید بی‌شک استفاده از دستبند نقره مردانه یا انواع دستبند‌های چرم با رنگ مشکی برای شما عالی خواهد بود. جواهراتی مانند طلا، نقره، استیل و دستبند‌های مهره‌دار نیز می‌توانند مناسب باشند. انگشتر نقره، زنجیر کارتیر و زنجیر طلا با مدل‌های مختلف از اکسسوری‌های انتخابی برای رنگ پوست شما هستند. شما با انتخاب صحیح اکسسوری می‌توانید استایلی تکمیل از هر نظر داشته باشید.

انتخاب صحیح اکسسوری زنانه
اکثر خانم‌ها پوستی برنز را به پوستی سفید ترجیح می‌دهند. تابستان فصل مناسبی برای آفتاب گرفتن است و در نتیجه شما به رنگ پوست دلخواه خود خواهید رسید. نکته مهم اینجاست که برای فصل تابستان و پوستی برنز اکسسوری‌هایی مانند پابند‌های طلا و پیرسینگ زنانه بهترین انتخاب است. شما می‌توانید اکسسوری‌های مختلفی داشته باشید اما این دو مورد برای تابستان ضروری هستند. متناسب با رنگ پوست خود می‌توانید پیرسینگ بینی طلا یا نقره سفارش دهید. تنوع مدل‌های آن برای تابستان زیاد است و مدل‌های آویز و یا نگین‌دار پرطرفدارترین‌ها هستند.

کدام رنگ‌ها روی پوست‌های تیره بهتر به نظر می‌رسند؟
به طور کلی رنگ‌های روشن به بهترین وجه با پوست تیره هماهنگ می‌شوند. انتخاب رنگ در سمت گرم چرخه رنگ نیز توصیه می‌شود. صورتی و زرد همیشه برای پوست‌های تیره عالی هستند. اما از رنگ‌های زرد تیره و سایر تناژ و رنگ‌های زیتونی تیره دوری کنید. همچنین، هنگام ترکیب و تطبیق رنگ‌ها، مطمئن شوید که لباس شما دارای کنتراست کلی مناسبی است.
1.    پوست زیتونی
پوست گندمی بعضی افراد با داشتن تناژی متمایل به رنگ زیتونی تاثیر مثبت زیادی در دید افراد خواهد داشت. کسانی که پوست زیتونی دارند به راحتی برنزه می‌شوند، ته رنگ مایل به زرد یا سبز و پوستی گرم دارند. این رنگ یکی از جذاب‌ترین‌ها در میان تناژ رنگ پوست است.

•    رنگ‌هایی که باید اجتناب کنید
اجتناب از رنگ‌هایی که بیش از حد شبیه به رنگ پوست طبیعی شما هستند، قانون طلایی برای داشتن یک استایل زیبا و خاص است. این بدان معنی است که رنگ زرد، سبز یا قهوه‌ای که به تناژ پوست شما نزدیک است باید کنار گذاشته شود یا با دقت انتخاب شود. رنگ‌های روشن می‌توانند به خوبی کار کنند، با این حال سعی کنید آنها را در ظاهر خود با تناژ خنثی به کار ببرید. این کار باعث ایجاد حس تعادل می‌شود.

2.    پوست تیره با تناژ متمایل به قهوه‌ای
آنهایی که رنگ پوستشان تیره‌تر از زیتونی است، می‌توانید تقریباً با هر رنگی که انتخاب می‌کنند با موفقیت بازی کنید و ظاهر مناسبی بسازند. از سایه‌های کم رنگ و روشن تا رنگ‌های پر جنب و جوش؛ پوست شما کاملاً برای تکمیل رنگین کمانی از رنگ‌ها و ترکیب‌های بالقوه مناسب است. تنها کاری که باید انجام دهید رعایت قاعده طلایی است. شما نباید رنگ‌هایی دقیقا مشابه پوست خود را انتخاب کنید. اگر رنگ خاکی یا قهوه‌ای را می‌پسندید بهتر است تا تناژهای متفاوت از آن را انتخاب کنید.

•    رنگ‌هایی که باید اجتناب کنید
همانطور که در بالا ذکر شد، سایه‌های قهوه‌ای را می‌توان پوشید، اما بهتر است از آنها کم استفاده شود. خوب است که یک استایلی چند لایه با ترکیب رنگ قهوه‌ای به عنوان پیراهن و یک تیشرت سفید یا شیری بپوشید. این ترکیب شما را از یک رنگ بودن دور می‌کند. رنگ مناسب بعدی سیاه است. سیاه، در حالی که بسیار تیره است، یک گزینه محکم است، بنابراین احساس نکنید که باید از آن اجتناب کنید. در واقع، این یکی از آن رنگ‌های زیبا برای شما است که حتی اگر به رنگ پوست شما نزدیک باشد، پوشیدن یک لباس کاملا مشکی همچنان می‌تواند عالی به نظر برسد.

•    رنگ مناسب برای پوشیدن

 شما آزاد هستید که از رنگ‌های پاستلی، سایه‌های کم رنگ و سفید بدون هیچ گونه محدودیتی استفاده کنید. در واقع بهترین انتخاب‌ها برای شما رنگ‌های پاستیلی مانند صورتی و نارنجی پاستلی است. سبز فسفری نیز می‌تواند متناسب با استایل شما انتخاب شود.

3.    پوست تیره با تناژ قرمزی
افرادی هستند که رنگ پوست سرخ و تیره‌ای دارند. این رنگ در ایران نسبتا کمیاب است اما استفاده دائم از سولار و آفتاب گرفتن برای کسانی که پوستی سفید با تناژ قرمزی دارند به مرور منجر به چنین رنگی خواهد شد. این رنگ کمیاب و جذاب را می‌توانید با رنگ‌های درخشانی هماهنگ کنید. دست شما در انتخاب رنگ کمی بازتر است و تنوع بیشتری را برای لباس‌های خود خواهید داشت.

•    رنگ‌هایی که باید از آنها اجتناب کنید
هنوز هم بعضی رنگ‌ها برای شما مناسب نیستند. محدودیت شما کمتر شده اما محدودیت‌هایی وجود دارد. یکی از این رنگ‌ها خاکستری است. رنگ خاکستری پوست شما را خفه می‌کند. ممکن است تناژ روشن از این رنگ کمی مناسب به نظر برسد اما رنگ‌هایی که خالص‌تر هستند می‌توانند پوست شما را تیره و خفه نشان دهند. رنگ دیگری که باید از آن اجتناب کنید، رنگ آبی است. این رنگ هم مانند خاکستری پوست شما را خفه و گرفته نشان می‌دهد.

•    رنگ مناسب برای پوشیدن
پوست شما با رنگ‌هایی مانند قرمز، زرد، نارنجی پاستلی، سبز زیتونی و کرم هماهنگ است. لباس‌هایی با این تناژ رنگی را به درستی ترکیب بندی کنید و بپوشید. رنگ‌های روشن مانند کرم و سفید نیز در میان رنگ‌های مناسب برای پوست شما قرار دارند و می‌توانید از این رنگ‌ها نیز کمک بگیرید.
انتخاب رنگ‌ برای پوست شما همانطور که گفته شد مستلزم شناخت صحیح رنگ پوست خودتان در درجه اول است. شما باید بتوانید با شناخت صحیح و انتخاب اکسسوری‌های مناسب پوست خود استایل شیک و جذابی بسازید. این کار را برای خودتان انجام دهید. نیازی نیست در نظر دیگران خاص باشید. ابتدا احساس خوب را از درون خود ایجاد کنید تا این احساس به بیرون منتقل شود.
نویسنده: سارااقبالی
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها