کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

11+1 راز برای خوش‌تیپی آقایان که باید با آنها آشنا باشید

30 خرداد 1401 ساعت 12:43

گروه کسب و کار: اگر توصیه‌های درست مد را بدانید می‌توانید به راحتی مردانه و شیک لباس بپوشید. این نکات ساده استایل را دنبال کنید تا با بهترین استایل مردانه خود شیک و خاص به نظر برسید.


باید بتوانید استایلی بسازید تا بلندتر و قوی‌تر به نظر برسید و جذابیت و اعتماد به نفس را به خوبی نشان دهید. در حقیقت باید بتوانید نکات مثبت استایل خود را با این تکنیک‌های بی‌دردسر که سبک لباس پوشیدن شما را به شدت بهبود می‌بخشد، به نمایش بگذارید.

1. چگونه لباس مردانه مناسبی انتخاب کنیم
یکی از بهترین راه‌ها برای بهتر پوشیدن لباس‌های مردانه، پوشیدن لباس‌های مناسب است. اگر این کار را نکنید، احتمالا تمام توجه‌ها را از دست می‌دهید. اگر می‌خواهید بهترین ظاهر و احساس خود را داشته باشید، لباس‌های خیلی کوچک یا خیلی بزرگ نپوشید. لباسی پیدا کنید که متناسب با اندام شما طراحی شده باشد. برای اینکه مردانه به نظر برسید، بهترین ویژگی‌های اندام خود را با پرهیز از هر گونه لباس بزرگ یا کوچک به نمایش بگذارید. پیراهن‌های گشاد و شلوارهای گشاد شکل شما را پنهان می‌کنند و اندام شما را بزرگ‌تر از آنچه هست نشان می‌دهند. همچنین از پوشیدن لباس‌های مردانه خیلی تنگ، به‌ویژه در ناحیه میانی‌تان، خودداری کنید، زیرا این لباس‌ها آزاردهنده هستند و جلوه بدی دارند. درعوض، لباس‌هایی با تناسب بپوشید که بر شانه‌های شما تأکید می‌کند و شما را قوی، تیز و با اعتماد به نفس نشان می‌دهد.

2. ساعت مچی

یک راز مهم برای خوشتیپ و جذاب بودن داشتن یک ساعت مچی مردانه برند است. شما با استفاده از یک ساعت برند استایل خود را متمایز و خاص خواهید کرد. سیتیزن، کاسیو یا رومانسون مدل‌های مناسبی در میان ساعت‌های مردانه دارند که می‌توانند استایل شما را ارتقا دهند.

3.    اکسسوری
اهمیت اکسسوری مانند پیش غذا است. استایل تکمیلی شما با داشتن اکسسوری‌های مناسب شکل می‌گیرد. انگشتر مردانه با نگین عقیق یا یاقوت و دستبندهای چرمی و همچنین زنجیرهای طلا برای داشتن یک استایل جدید کمک کننده خواهد بود. می‌توانید یک انگشتر با نگین مشکی یا سورمه‌ای انتخاب کنید و نگین انگشتر خود را با رنگ دستبند خود هماهنگ کنید.

4.    لباس مردانه با کیفیت
اگر می‌خواهید به عنوان یک مرد ظاهر بهتری داشته باشید، قبل از خرید لباس، کیفیت آنها را بررسی کنید. ممکن است گاهی اوقات سخت باشد، به خصوص هنگام خرید آنلاین. یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید برای زیبا کردن استایل مردانه انجام دهید، پوشیدن لباس‌های باکیفیت است. آنها نه تنها دوام بیشتری دارند بلکه به طور کلی ظاهر بهتری نیز دارند. وقتی به درستی انتخاب می‌کنید چه لباسی بخرید و بپوشید، به جزئیات و دوخت لباس توجه بیشتری داشته باشید.

5.    نکات سبک مد مردانه
سبک مد شما تعیین می‌کند که چگونه لباس‌های مردانه خود را طراحی کنید. اگر مطمئن نیستید که سبک مورد نظرتان چیست، کمی وقت بگذارید تا بفهمید چه چیزی را دوست دارید. لباس‌های مردانه مختلف را امتحان کنید تا زمانی که ترکیب مناسبی برای خود پیدا کنید. سبک مدی را انتخاب کنید که با بهترین شکل ممکن به نظر برسید و در بین دیگران متمایز شوید. شما همچنین می‌توانید با لباس‌های خود خلاق باشید و از منطقه راحتی خود خارج شوید. بسیاری از سبک‌های مختلف وجود دارد. از خلاقیت خود استفاده کنید تا سبکی را پیدا کنید که تماماً در مورد شما باشد و شخصیت و ویژگی‌های مردانه شما را از طریق اصالت، اعتماد به نفس و منحصر به فرد بودن نشان دهد.

6.    رنگ‌های خنثی لباس مردانه
پوشیدن رنگ‌های خنثی می‌تواند به شما کمک کند مردانه‌تر به نظر برسید. اگر ترکیب کلاسیکی از رنگ‌ها را انتخاب کنید که کاملاً به شما می‌آید، به راحتی می‌توانید حتی در لباس‌های غیررسمی نیز جذاب به نظر برسید. رنگ‌های خیلی پررنگ را نپوشید، اما به طور کامل هم از این از رنگ‌ها دوری نکنید. به دنبال رنگ‌های خنثی باشید تا مردانه به نظر برسند، زیرا می‌توانید در تمام طول سال به راحتی آنها را با هم ترکیب کنید. رنگ‌های خنثی مانند سیاه، سفید، قهوه‌ای و خاکستری لباس مردانه را بسیار متنوع و جاودانه می‌کنند و می‌توانند با هر لباسی ست شود. آنها بسیار محبوب هستند و متناسب با هر سبک و سلیقه‌ای هستند. رنگ‌های ساده و کلاسیک عناصر سازنده کمد لباس مردانه هستند. آنها هرگز از مد نمی‌افتند و می‌توانید برای مدت طولانی آنها را بپوشید تا شیک به نظر برسید.

7. لباس ساده مردانه
سادگی کلید افزایش ظاهری برجسته و مردانگی شماست. هنگام خرید لباس‌های جدید و ساخت استایل مردانه، سادگی را در نظر داشته باشید. موارد اضافی غیر ضروری را حذف کنید تا استایل کلی خود را بهبود ببخشید و با این روش ظاهر بهتری خواهید داشت. با کمی تمرین، مهارت‌هایی را برای استفاده حداکثری از کمد لباس و لباس‌های مردانه‌ای که قبلاً داشته‌اید، توسعه دهید.  لباس‌های ساده و طرح‌های ابتدایی شما را خاص و متمایز می‌کند.

8.    موها
پس از پوشش و اکسسوری‌ها باید به خودتان و ظاهرتان توجه بیشتری داشته باشید. برای خوشتیپ و خوش استایل بود چهره، موها و تمام ویژگی‌های ظاهری شما اهمیت ویژه‌ای دارند. چهره و موی مردان توجه زیادی به خود جلب می‌کند از همین رو موها اهمیت ویژه‌ای دارند. اگر شما مردی هستید که موهای خشکی دارید و موهایتان وز شده است، ممکن است دلایل مختلفی برای این موضوع وجود داشته باشد. به عنوان مثال، اگر در آب و هوای سرد زندگی می‌کنید، پوشیدن کلاه زمستانی می‌تواند رطوبت را از فولیکول‌های مو دفع کند. اما چیزهای دیگر می‌تواند باعث آسیب شود. مانند شامپو زدن هر روز یا استفاده مکرر از سشوار. نکات تکمیلی برای محافظت از مو را در ادامه بخوانید
•    شامپوی روزانه را کنار بگذارید و به حالت دهنده روزانه بروید.
•    یک نرم کننده استفاده کنید.
•    فقط یک بار در هفته شامپو بزنید.
•    در هوای سرد که نیاز به استفاده از کلاه دارید، کمی کرم مو بزنید تا موها وز نشود. این کار موهای شما را مرطوب نگه می‌دارد تا "اکتریسیته ساکن" ایجاد نشود.

9.    پوست
هرگز از صابون برای صورت خود استفاده نکنید. بیشتر آنها خشن هستند و روغن‌ها و کلاژن را از لایه پوست پاک می‌کنند. به جای آن، از یک پاک کننده ملایم صورت استفاده کنید که رطوبت پوست را از بین نبرد. اگر پوست شما چرب است، استفاده از شوینده حاوی اسید سالیسیلیک بسیار مهم است. شما می‌توانید این محصول را تقریبا در هر داروخانه‌ای تهیه کنید.

10. ریش

روزانه اصلاح می‌کنید، استفاده از محصولات باکیفیت و دقیق برای اصلاح و برش بسیار مهم است. هرگز از یک تیغ یکبار مصرف، دوبار استفاده نکنید. انجام این کار باعث ایجاد عفونت باکتریایی می‌شود. قبل از اصلاح از یک کرم نرم‌کننده پوست استفاده کنید تا از بریدگی جلوگیری کنید.

11.    دندان
شما می‌توانید جذاب‌ترین پوست دنیا را داشته باشید، اما اگر دندان‌هایتان کج به نظر می‌رسند یا شکاف بزرگی دارند، می‌توانند به‌طور عمده ظاهر شما را از بین ببرند. بیایید با آن روبرو شویم. به یک مطب دندانپزشکی بروید و برای اصلاح دندان‌های خود مشاوره بگیرید. یک لخند زیبا شما را جذاب‌تر خواهد کرد.

نکات تکمیلی برای استایل خاص مردانه
•    از یک ادکلن با رایحه چوب استفاده کنید. این عطرها موجب انتقال احساس و انرژی خوب می‌شوند.
•    سیگار نکشید زیرا از نظر علمی شناخته شده است که باعث پیری زودرس و ریزش مو می‌شود.
•    چند بار در هفته از مرطوب کننده رتینول به صورت و گردن خود استفاده کنید. این کار به ترمیم کلاژن سازی کمک می‌کند که نحوه عملکرد آن در اینجا آورده شده است.
•    حداقل 10 لیوان آب در روز بنوشید تا بدن خود را هیدراته نگه دارید.
•    از مصرف نوشابه‌های شیرین خودداری کنید زیرا این نوشیدنی‌ها مواد مغذی حیاتی را از پوست می‌گیرند.
•    یک مولتی ویتامین مردانه مصرف کنید زیرا مواد مغذی به جبران ذخایر مهم ویتامین A، C و E در لایه پوست شما کمک می‌کند.
•    نوشیدن یک فنجان چای سبز در روز را در نظر بگیرید. آنتی اکسیدان‌ها برای بازسازی پوست و از بین بردن رادیکال‌های آزاد شناخته شده اند.
•    از نوع مناسب برس روی موهای خود استفاده کنید.
در انتها تلاش کنید تا از هرجهت عالی باشید. شما به چهره‌ای آراسته، موهایی مرتب و لباس‌های زیبا احتیاج دارید.
نویسنده: سار ااقبالی
 


کد مطلب: 342919

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/342919/11-1-راز-خوش-تیپی-آقایان-باید-آشنا-باشید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir