به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۳۴۲۹۲۷

نمایندگان مجلس طرح ساماندهی را تصویب کنند

نمایندگان مجلس طرح ساماندهی را تصویب کنند
گروه اقتصادی: «طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت» بعد از مدتها تاخیر قرار است این هفته به صحن علنی مجلس بیاید؛ از قرار این طرح در دستور کار صحن قرار گرفته است.به گزارش ایلنا، احسان سهرابی (دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار خراسان رضوی) در این رابطه می‌گوید: از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی توقع داریم به این طرح رای مثبت بدهند و همه تلاش خود را به کار گیرند تا طرح ساماندهی همین هفته به تصویب برسد؛ لااقل کلیات آن در صحن مصوب شود.

وی با بیان اینکه «طرح ساماندهی نیروهای طرف قرارداد با شرکت‌های پیمانکاری و تامین نیروی انسانی در دستگاه‌ها، موضوع  ماده ۲۹ قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه است» می‌گوید: تا امروز هم تاخیر زیادی صورت گرفته؛ ما امروز در تمام ارگان‌ها و وزارتخانه‌ها، کلکسیونی از قراردادها داریم که برآیندی جز ظلم به کارگران و پایمال کردن حقوق اولیه‌ی آن‌ها ندارد. ارمغان پیمانکاران و برون‌سپاری‌ها، فقط حق‌کشی و اجحاف بوده است.  
 
او خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌گوید: مستدعی‌ست با تایید این طرح، از هرگونه مفسده از رانت گرفته تا اختلاس و تعارض منافع در دولت‌ها پیشگیری کنید و تحقق عدالت مزدی و بهره‌وری نیروهای شاغل در ارگان‌ها و نهادهای دولتی را محقق نمایید.سهرابی تاکید می‌کند: به یاد داشته باشید با بریدن دست‌های آلوده‌ی پیمانکاران، دعای خیر هزاران کارگر بدرقه راهتان است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها