به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۳۴۲۹۵۹

کمپ منحصر به فرد آلمان در قطر برای جام جهانی

کمپ منحصر به فرد آلمان در قطر برای جام جهانی
گروه ورزشی: به نظر می‌رسد خاص‌ترین محل اسکان یک تیم برای جام جهانی را آلمان در اختیار داشته باشد.
به گزارش ایسنا و به نقل از بیلد، محل اقامت تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی قطر مشخص شد. بر این اساس، تیم ملی آلمان در استراحتگاه الزلال در الرویس در ساحل شمالی این کشور اقامت خواهد داشت.


استراحتگاه الزلال در حاشیه خلیج فارس قرار دارد. اگر ۱۹۰ کیلومتر شنا کنید، وارد ایران می‌شوید. این مجموعه در شمالی‌ترین نقطه قطر واقع شده است. در یک طرف خلیج فارس قرار دارد اما در طرف دیگر هیچ چیز نیست، فقط بیابان، ماسه و زمین بایر.تیم ملی آلمان در هتل پنج ستاره کاملاً جدید در منتهی الیه شمال کشور قطر اقامت خواهد داشت.۱۰ کیلومتر تا ورزشگاه باشگاه ورزشی الشمال راه است که تیم آلمان در آنجا تمرین خواهد کرد. همچنین از این ورزشگاه ۷۵ کیلومتر تا ورزشگاه ال‌بیت فاصله است که آلمان دو بازی گروهی را در آن برگزار خواهد کرد. این ورزشگاه همچنین ۱۱۰ کیلومتر تا استادیوم خلیفه در دوحه، جایی که بازی مقابل ژاپن شروع می شود فاصله دارد.

خبر خوب برای لروی سانه که خیلی به استفاده از گوشی موبایل علاقه دارد این است که پوشش تلفن همراه در طول مسیر خوب است. قطعا برای ارسال آخرین استوری اینستاگرام کافی است.و اگر تیم عجله داشته باشد می‌تواند پرواز کند. یک سکوی هلیکوپتر درست در کنار استراحتگاه وجود دارد.از دیگر امکانات این مجموعه استخرهای متعدد، یک سینمای روباز، مرکز تناسب اندام و دسترسی به ساحل است. اگر یک بازیکن بخواهد در طول مسابقات کتاب بخواند، یک کتابخانه نیز در دسترس است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها