به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۳۴۲۹۶۱

منتخب عصا به دست‌های لیگ برتر فوتبال ایران!

منتخب عصا به دست‌های لیگ برتر فوتبال ایران!
گروه ورزشی: ترکیب منتخب بازیکنان پا به سن گذاشته لیگ برتر ایران در پایان فصل گذشته مشخص شد.به گزارش ایسنا، لیگ برتر بیست و یکم با قهرمانی استقلال خاتمه یافت. در فصل اخیر مسابقات فوتبال ایران هم همچنان بازیکنان باتجربه در ترکیب تیم‌های باشگاهی ایفای نقش کردند.سیدجلال حسینی، مسعود شجاعی، لوسیانو پریرا، محمدرضا خلعتبری و شهاب گردان از باتجربه‌ترین فوتبالیست‌های لیگ ایران به شمار می‌روند.در این مطلب به معرفی تیم منتخب بازیکنان بالای ۳۶ سال ایران می‌پردازیم که سردمدار این بازیکنان، سید جلال حسینی است که در ۴۰ سالگی به سر می‌برد.
دروازه‌بان: شهاب گردان (۳۸ سال - فولاد)
مدافعان:‌ سید جلال حسینی (۴۰ سال - پرسپولیس) – حامد شیری (۳۶ سال - نساجی) – حامد نورمحمدی (۳۶ سال – ذوب آهن)
هافبک‌ها: عبدالکریم اسلامی (۳۶ سال – نساجی) – اکبر صادقی (۳۷ سال – نساجی) – مسعود شجاعی (۳۷ سال و ۱۱ ماه – نساجی) – محمدرضا خلعتبری (۳۸ سال و ۸ ماه – فولاد)
مهاجم‌ها: لوسیانو پریرا (۳۸ سال و ۸ ماه – فولاد) –– رضا خالقی‌فر (۳۸ سال و ۸ ماه – ذوب آهن) – محمد قاضی (۳۷ سال و ۴ ماه – هوادار)
نکته جالب توجه، حضور ۴ بازیکن از نساجی و ۳ بازیکن از فولاد در این تیم است که آن‌ها را به مسن‌ترین تیم لیگ برتر تبدیل می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها