به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۳۴۲۹۷۰
یک دستیار خارجی و یک مربی ایرانی در کادرفنی آبی‌ها

قرارداد ساپینتو و استقلال امشب رسمی می‌شود؟

گروه ورزشی: از باشگاه استقلال خبر می رسد که به احتمال فراوان، ریکاردو ساپینتو امشب به شکل رسمی به عنوان سرمربی آبی‌ها اعلام خواهد شد.
قرارداد ساپینتو و استقلال امشب رسمی می‌شود؟
استقلال و ریکاردو ساپینتو برای فصل بعد به توافقات لازم دست پیدا کرده اند. سرمربی پرتغالی قرار است در لیگ بیست و دوم جای فرهاد مجیدی را روی نیمکت آبی ها بگیرد و به عنوان سرمربی جدید این تیم اعلام خواهد شد.
پس از چندین روز بحث و گمانه زنی های متعدد در رابطه با انتخاب سرمربی آبی ها و مطرح شدن اسامی مختلفی، سرانجام مدیران استقلال با ریکاردو ساپینتو به توافقات نهایی دست پیدا کرده و قرار است باشگاه به زودی نام او را اعلام کند.
تمامی مقدمات لازم برای امضای قرارداد میان طرفین انجام شده و گفته می شود امشب این سرمربی به هواداران معرفی خواهد شد. علاوه بر این، او یک یا دو دستیار خارجی را جزو کادرفنی خود خواهد داشت و یک مربی ایرانی نیز قرار است در کنار آنها روی نیمکت آبی ها بنشیند.
فعلا و تا این لحظه استقلالی ها قصد تغییر بهزاد غلامپور مربی دروازه بانان این تیم و همچنین بهزاد نوشادی مربی بدنساز را ندارند. البته ممکن است خسرو حیدری جای بیژن طاهری را در پست سرپرستی باشگاه بگیرد.
باید منتظر ماند و دید امشب نام ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی استقلال اعلام خواهد شد یا این موضوع به فردا موکول خواهد شد.
برچسب ها: باشگاه استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها