کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پایان جنجال یاغی کوچک استقلالی

رسمی؛ عرفان باقری با پرسپولیس امضا کرد

30 خرداد 1401 ساعت 17:11

گروه ورزشی: هافبک جوان استقلال که قصد حضور در پرسپولیس را طی روزهای اخیر داشت، در نهایت موفق شد قراردادش را به امضا رسانده و رسمی کند.


جدیدترین خرید باشگاه پرسپولیس از تیم پایه استقلال است. عرفان باقری هافبک تکنیکی و 17 ساله رده پایه استقلال که در اقدامی جنجالی طی روزهای اخیر قصد حضور در جمع سرخپوشان را داشت و به واسطه قراردادی که با تیم سابق خود داشت، موانعی را  در این راه پیش رو می‌دید.
اکنون با پایان این موانع و دریافت استعلام‌های لازم از کمیته تعیین وضعیت و سازمان لیگ، این بازیکن جوان در نهایت موفق شد امروز قرارداد خود را با پرسپولیس به امضا رسانده و رسمی کند تا جدیدترین یاغی فوتبال ایران لقب گیرد.
عرفان باقری که فصل گذشته حواشی زیادی را پشت سر گذاشت، در نهایت موفق شده نامه فسخ رسمی خود را دریافت کند و امیدوار است در فضای جدیدی که دنبال می‌کند، مسیر پیشرفت بزرگی را پیش پای خود ببیند. باید دید این هدف باقری در پرسپولیس برای وی میسر خواهد شد یا خیر.
طی فصول اخیر استقلال موفق شده بود نفراتی چون محمد نادری، آرمان رمضانی و گادوین منشا را از پرسپولیس به عضویت خود در بیاورد و باید دید عرفان باقری که از او به عنوان یک استعداد یاد می‌شود و مسوولان استقلال تلاش زیادی برای ایجاد مانع برای این انتقال داشتند، قادر خواهد بود با درخشش در لباس پرسپولیس شرایط را به سود خود در بیاورد یا خیر.


کد مطلب: 342972

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/342972/رسمی-عرفان-باقری-پرسپولیس-امضا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir