به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۳۴۲۹۷۴

حمید مطهری با پرسپولیس فسخ کرد

گروه ورزشی: حمید مطهری قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرد.
حمید مطهری با پرسپولیس فسخ کرد
دستیار یحیی گل‌محمدی که ساعتی قبل در باشگاه پرسپولیس حضور یافته بود، پس از توافق با مدیران این باشگاه قراردادش را فسخ کرد.
بازیکن اسبق پرسپولیس که طی دوره‌های اخیر‌ سرمربیگری یحیی گل محمدی در تیم‌های شهرخودرو و پرسپولیس در کنار او حضور داشت، در نهایت به سومین عضو جدا شده از کادرفنی سرمربی سرخپوشان تبدیل شد و دقایقی پیش فسخ قرارداد رسمی خود را دریافت کرد.
مطهری که فصل پرماجرایی را در لیگ بیست و یکم در جمع کادرفنی پرسپولیس دنبال کرده بود و بارها با چالش هواداران این تیم مواجه شده بود، از چندی پیش زمزمه جدایی و قبول پیشنهاد سرمربیگری تیم جدید برایش شکل گرفته بود، اما در نهایت ترجیح داد بعد از توافقی که با نساجی مازندران داشت، با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس پایان همکاری رسمی خود با این تیم را اعلام کند.
مربی پرسپولیس طی سه فصل اخیر، اکنون چالش جدید خود به عنوان سرمربی را در تیم نساجی مازندران دنبال خواهد کرد و امیدوار است طبق وعده‌ها و اندیشه‌ و فلسفه مربیگری که داشت، بتواند در تیم جدیدش کار بزرگی را دنبال کند. نساجی مازندران فصل گذشته را با عنوان قهرمانی جام حذفی و حضور در جایگاه دوازدهم جدول به پایان رساند و باید دید مطهری چه عملکردی در این تیم به جا خواهد گذاشت.
برچسب ها: حمید مطهری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها