به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب : ۳۴۲۹۷۸
تولد- مسمومیت- خراب شدن همه چیز؛

یونایتد این ستاره را دودستی تقدیم لیورپول کرد!

گروه ورزشی: پیش از لیورپول، چند تیم لیگ برتری برای خرید داروین نوینز اقدام کرده بودند.
یونایتد این ستاره را دودستی تقدیم لیورپول کرد!
باشگاه بنفیکا اعلام کرد که داروین نوینز، مهاجم اوروگوئه ای این باشگاه با مبلغ 75 میلیون یورو به لیورپول پیوسته و با پاداش‌هایی که در این قرارداد قرار گرفته، می‌تواند به 100 میلیون یورو نیز افزایش یابد. اما نشریه اتلتیک امروز در گزارشی مدعی شد دیگر تیم های لیگ برتری نیز خواهان جذب داروین نوینز بودند و انتقال او به یونایتد به شکل عجیبی منتفی شده است.
در ماه ژانویه وستهم قصد داشت با 45 میلیون پوند داروین نوینز را جذب کند، اما بنفیکا در شرایطی که به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده بود، حاضر به فروش ستاره خود نشد و برای فصل تابستان و فروشی گران قیمت برنامه ریزی کرد.

این دقیقا چیزی است که اتفاق افتاد. قبل از بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بین لیورپول با بنفیکا که داروین نوینز در هر دو بازی گلزنی کرد، مدیران منچستریونایتد قرار ملاقاتی ترتیب داده بود تا با روی کاشتا، رئیس بنفیکا دیدار کرده و در مورد این معامله صحبت کنند. 
اما روی کاشتا و خانواده اش در جشن تولد ستاره سابق پرتغال دچار مسمومیت غذایی شدند. با به تعویق افتادن جلسه، مقامات یونایتد نیاز به دلایل قانع‌کننده‌ ای بابت رخ دادن این اتفاق داشته و آن را به مثابه عدم تمایل به مذاکره تلقی کردند. همچنین اریک تن هاخ، سرمربی جدید یونایتد که سبک بازی نونز را هنگام گلزنی در بازی پورتو مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا دیده و پسندیده بود، نتوانست کاری انجام دهد. 
پس لیورپول شروع به مذاکره با داروین نونیز کرد. به نظر می رسد اریک تن هاخ از زمان انتصاب به عنوان سرمربی جدید یونایتد، تقویت خط هافبک را در اولویت قرار داده است. پس از تساوی 3-3 در آنفیلد، یورگن کلوپ به سراغ نلسون وریسیمو، سرمربی موقت بنفیکا رفت و به او به خاطر عملکرد تیمش در این رقابت ها و البته این بازی تبریک گفت.  در جریان این مکالمه، او همچنین به وریسیمو گفت که در نونیز یک بازیکن باکیفیت است. در ادامه لیورپول مذاکرات خود را به خوبی پیش برد و در نهایت خیلی زود موفق شد داروین نوینز را جذب کند.
برچسب ها: منچستر يونايتد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها