به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۳۴۲۹۸۰

معارفه رودیگر؛ رونمایی از ستاره آلمانی جدید رئال

گروه ورزشی: مراسم معارفه آنتونی رودیگر، مدافع آلمانی جدید رئال امروز در برنابئو برگزار شد.
معارفه رودیگر؛ رونمایی از ستاره آلمانی جدید رئال
قرارداد آنتونیو رودیگر، بازیکن آلمانی و 29 ساله در پایان ماه ژوئن با باشگاه چلسی به پایان می‌رسید و او 12 خرداد برای انتقال آزاد به رئال مادرید با این باشگاه به توافق رسید. رودیگر ماه قبل آخرین بازی خود با لباس چلسی را در مقابل واتفورد انجام داد و با بدرقه گرم هواداران این تیم، خبر جدایی خود از جمع بازیکنان آبی‌های لندن را رسما اعلام کرد.

به نظر می‌رسید چلسی تمایل زیادی به تمدید قرارداد با آنتونیو رودیگر و حفظ این مدافع ارزشمند دارد، اما شرایط بغرنج اقتصادی این باشگاه در نهایت اجازه رخ‌دادن این اتفاق را نداد و مدافع آلمانی چلسی بعد از چهار فصل درخشان، لندن را به مقصد مادرید ترک کرد. رئال مادرید تابستان سال گذشته داوید آلابا را نیز به‌صورت رایگان جذب کرده بود و حالا همین اتفاق در مورد آنتونیو رودیگر نیز رخ داده است.
آنتونیو رودیگر بعد از انتقال به رئال مادرید گفت:«با افتخار اعلام می‌کنم که به باشگاه رئال مادرید ملحق خواهم شد. من برای تجربه چالش‌های پیش رو واقعا هیجان زده هستم و بی صبرانه منتظر انجام اولین بازي خود با لباس این باشگاه بزرگ خواهم بود. زنده باد مادرید.»


 

 

مراسم معارفه این بازیکن امروز در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. او ساعتی پیش در تست پزشکی حضور یافت و سپس کنار فلورنتینو پرز، رئیس رئال قراردادش را رسما امضا کرد.

 

پرز به رودیگر پیراهن شماره 22 را تقدیم کرد تا مشخص شود که او از این پس وارث شماره ایسکو در رئال خواهد بود. گفته می شد رودیگر قرار است پیراهن شماره 12 مارسلو را تصاحب کند.

 


رودیگر در مراسم معارفه خود و پس از خوش آمدگویی پرز پشت میکروفن قرار گرفت و گفت:« ممنون، واقعا ممنون. روز خیلی خاصی برای من و خانواده ام است. 

اولین کاری که می‌خواهم انجام دهم این است که از والدینم به خاطر حمایت‌هایشان در طول زندگی‌ام تشکر کنم، بدون آنها تا این حد پیشرفت نمی‌کردم. همچنین می‌خواهم از رئیس باشگاه رئال مادرید تشکر کنم که به من فرصت بازی در این باشگاه بزرگ را داد. به اعضای باشگاه و به شما قول می دهم که مطلقاً همه چیز را برای موفقیت رئال خواهم داد. من می خواهم تمام عناوین را با رئال کسب کنم. زنده باد مادرید و دیگر هیچ.»
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها