به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۳۴۲۹۸۲

تایید رسمی اینتر؛ دنبال لوکاکو و دیبالا هستیم

گروه ورزشی: پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر خبر از اهداف بزرگ این باشگاه در بازار تابستانی داده است.
تایید رسمی اینتر؛ دنبال لوکاکو و دیبالا هستیم
اینتر تا امروز دست به کار بزرگی در بازار تابستانی زده و فاصله زیادی تا جذب روملو لوکاکو و پائولو دیبالا، دو ستاره بزرگ و با تجربه فوتبال جهان ندارد. پپ ماروتا ضمن تایید این شایعات همچنین اعلام کرد انتقال هنریک مخیتاریان و آندره اونانا به اینتر نیز تا چند روز دیگر به صورت رسمی از سوی این باشگاه اعلام خواهد شد.
پپ ماروتا گفت: "مشکلاتی برای جذب روملو لوکاکو وجود دارد و ما باید ارزیابی کنیم که آیا فرصتی برای رسیدن به این هدف وجود دارد یا خیر. ما امروز خبر بازگشت لوکاکو را اعلام نمی کنیم. البته لوکاکو و پائولو دیبالا در بین اهداف ما هستند، اما باید مسائل مالی را در نظر بگیریم. 

ما در حال مذاکره با این دو بازیکن هستیم و اگر آنها را به خدمت بگیریم خوشحال خواهیم شد. اما اگر این اتفاق رخ نداد، ما اهداف دیگری را در نظر خواهیم گرفت. تک ‌بازیکن مهم نیست، مهم گروه است و ما در حال حاضر یک تیم قوی داریم. خرید هنریک مخیتاریان و آندره اونانا تا چند روز دیگر رسمی می شود و ما می خواهیم به سیمونه اینزاگی یک تیم رقابت طلب را تحویل بدیم.
احتمال جذب گلیسون برمر؟ جایگزین کردن یک مهاجم سخت‌تر از یک مدافع است، زیرا بازیکنان باکیفیت در این پست زیاد نیستند و قیمت های بالایی دارند. گلیسون برمر یک مدافع در کلاس جهانی است که به درد بسیاری از تیم‌های بزرگ می خورد و مطمئنا ما نیز به جذب این بازیکن علاقمندیم.
احتمال جدایی لائوتارو مارتینز؟ ما قصد داریم بازار نقل و انتقالات را با محدود کردن پرداختی های خود تمام کنیم. اما همزمان هم تیم قدرتمند می خواهیم و وجود لائوتارو برای رسیدن به این هدف ضروری است."
برچسب ها: اينترميلان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها