به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۳۴۲۹۸۴

رسمی؛ جدایی رئیس هیئت مدیره باشگاه چلسی

گروه ورزشی: بروس باک، رئیس هیئت مدیره باشگاه چلسی دیگر این سمت را در این باشگاه عهده دار نخواهد بود.
رسمی؛ جدایی رئیس هیئت مدیره باشگاه چلسی
پس از انتقال باشگاه چلسی به کنسرسیومی به رهبری تاد بولی و کلیرلیک کپیتال در ماه گذشته، بروس باک بعد از 19 ساله دیگر رئیس هیئت مدیره چلسی نخواهد بود و به عنوان مشاور ارشد به کار خود در این باشگاه ادامه می دهد. بروس باک موفقیت‌آمیزترین دوره تاریخ این باشگاه را رقم زد و چلسی در دوران حضور او موفق به کسب 18 جام در رده مردان و همچنین 12 جام در رده تیم زنان شد. از تام بولی به عنوان جدی ترین گزینه برای جانشینی بروس باک و حضور در سمت رئیس هیئت مدیره باشگاه چلسی نام برده شده است.

بروس باک در این رابطه گفت: "من مفتخرم که به چلسی کمک کردم تا به موفقیت های بزرگی در زمین فوتبال دست پیدا کند و تاثیر مثبتی در جامعه بگذارد. اکنون زمان مناسبی است که کناره گیری کنیم و اجازه دهیم مالکیت جدید بر پایه های قوی این باشگاه کار کند. مالکان جدید چشم انداز خوبی برای آینده چلسی دارند و من مشتاقانه منتظر کمک به آنها در این نقش جدید در کنار کارکنان، بازیکنان، مربیان و طرفداران فوق العاده این باشگاه هستم."
تام بولی نیز در مورد جدایی بروس باک گفت: "بروس باشگاه فوتبال چلسی را به بالاترین سطوح فوتبال بین المللی و داخلی رسانده و در عین حال یکی از فعال ترین پروژه های مسئولیت اجتماعی در ورزش را توسعه داده است. ما از بروس به خاطر خدمات و تعهدش به باشگاه تشکر می کنیم."
برچسب ها: چلسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها