کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رسمی؛ جدایی رئیس هیئت مدیره باشگاه چلسی

30 خرداد 1401 ساعت 17:21

گروه ورزشی: بروس باک، رئیس هیئت مدیره باشگاه چلسی دیگر این سمت را در این باشگاه عهده دار نخواهد بود.


پس از انتقال باشگاه چلسی به کنسرسیومی به رهبری تاد بولی و کلیرلیک کپیتال در ماه گذشته، بروس باک بعد از 19 ساله دیگر رئیس هیئت مدیره چلسی نخواهد بود و به عنوان مشاور ارشد به کار خود در این باشگاه ادامه می دهد. بروس باک موفقیت‌آمیزترین دوره تاریخ این باشگاه را رقم زد و چلسی در دوران حضور او موفق به کسب 18 جام در رده مردان و همچنین 12 جام در رده تیم زنان شد. از تام بولی به عنوان جدی ترین گزینه برای جانشینی بروس باک و حضور در سمت رئیس هیئت مدیره باشگاه چلسی نام برده شده است.

بروس باک در این رابطه گفت: "من مفتخرم که به چلسی کمک کردم تا به موفقیت های بزرگی در زمین فوتبال دست پیدا کند و تاثیر مثبتی در جامعه بگذارد. اکنون زمان مناسبی است که کناره گیری کنیم و اجازه دهیم مالکیت جدید بر پایه های قوی این باشگاه کار کند. مالکان جدید چشم انداز خوبی برای آینده چلسی دارند و من مشتاقانه منتظر کمک به آنها در این نقش جدید در کنار کارکنان، بازیکنان، مربیان و طرفداران فوق العاده این باشگاه هستم."
تام بولی نیز در مورد جدایی بروس باک گفت: "بروس باشگاه فوتبال چلسی را به بالاترین سطوح فوتبال بین المللی و داخلی رسانده و در عین حال یکی از فعال ترین پروژه های مسئولیت اجتماعی در ورزش را توسعه داده است. ما از بروس به خاطر خدمات و تعهدش به باشگاه تشکر می کنیم."


کد مطلب: 342984

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/342984/رسمی-جدایی-رئیس-هیئت-مدیره-باشگاه-چلسی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir