به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۳۴۲۹۸۵

ماجرای قتل هولناک زن شیرازی قبل از طلاق

ماجرای قتل هولناک زن شیرازی قبل از طلاق
گروه حوادث: مرد ۴۶ ساله به دلیل عدم کنترل خشم با شلیک گلوله همسرش را به قتل رساند.سرهنگ "لطف‌الله محمدی" فرمانده انتظامی "کوه‌چنار" گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در یکی از محلات شهر قائمیه، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی به علت اختلاف خانوادگی با همسر ۴۲ ساله خود که در حال طلاق بوده‌اند درگیر و با یک قبضه کلت کمری وی را از ناحیه سر مورد هدف گلوله قرار داده و به علت شدت جراحت وارده در دم به قتل رسیده است.فرمانده انتظامی "کوه‌چنار" تصریح کرد: قاتل ۴۶ ساله که عرصه را بر خود تنگ دیده بود با شلیک گلوله به سر خود قصد خودکشی داشت که ماموران سریعا وی را با کمک عوامل امدادی به بیمارستان اعزام کردند.

سرهنگ "محمدی" با بیان اینکه قاتل در بیمارستان بستری و حال عمومی وی رضایت‌بخش است، گفت: در صحنه درگیری یک قبضه اسلحه کلت کمری، دو تیغه خشاب و تعدادی فشنگ جنگی نیز کشف شد.این مقام انتظامی از شهروندان خواست در هنگام بروز مشکلات خانوادگی موضوع را از طریق مراکز مشاوره مجاز حل و فصل کنند و به جهت جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی تاب آوری فردی و اجتماعی را در خود تقویت کنند.
مرجع : رکنا
برچسب ها: قتل حوادث
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها