به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : ۳۴۲۹۹۲

حضور پتکوویچ در استقلال ممکن نیست!

گروه ورزشی: شب گذشته منبعی از داخل باشگاه استقلال این شایعه را به خبرنگاران درز داد که ولادیمیر پتکوویچ سرمربی بعدی استقلال خواهد بود.
حضور پتکوویچ در استقلال ممکن نیست!
این شایعه در شرایطی است که توافق استقلال با سا پینتو تقریبا نهایی شده و حضور ولادیمیر پتکوویچ روی نیمکت این تیم واقعیت ندارد. البته سرمربی سابق سوئیس گزینه خیلی جذابی است، ولی قیمت بالایی دارد و گفته می‌شود که حاضر به کار در فوتبال ایران نیست.
نام او در یورو ۲۰۲۰ بعد از حذف فرانسه در ضربات پنالتی بیش از قبل مطرح شد تا باشگاه بوردو با قراردادی لوکس سراغش برود. قرارداد پتکوویچ با باشگاه فرانسوی سه ساله بود و با دستمزد هفتگی حدود ۳۰۰ هزار یورو، بعد از پوچتینو و پیتر بوژ سومین سرمربی گران لیگ فرانسه محسوب می‌شد، ولی اوضاع خوب پیش نرفت و در میانه فصل اخراج شد.
آنطور که آرمن ساروخانیان فوتبال‌نویس ایرانی و اکسپرت فوتبال فرانسه نوشته این مربی فعلا تیمی ندارد، ولی غرامتی که در دو سال آینده از بوردو دریافت می‌کند بیش از ۷ میلیون یورو خواهد بود.
این در حالیست که سرمربی بعدی استقلال (سا پینتو) نهایتا قراردادی در حد پانصدهزار دلار دارد.

ولادمیر پتکوویچ سرمربی سابق تیم ملی سوئیس و تیم های باشگاهی بوردو، لاتزیو و... شخصی است که پیش از این نیز به عنوان یکی از گزینه های هدایت استقلال مطرح شده بود اما درحالیکه از روز گذشته تمامی اخبار پیرامون توافق با سا پینتو بود، یک بار دیگر نام پتکوویچ به میان آمد و به سردرگمی‌ها دامن زد اما این شایعه نادرست است.
برچسب ها: باشگاه استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها