به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۳۴۳۰۲۸

علویان‌به رئیسی:از کادر درمان‌عذرخواهی کن

علویان‌به رئیسی:از کادر درمان‌عذرخواهی کن
گروه جامعه: سیدموید علویان رئیس نظام پزشکی تهران بزرگ در یادداشتی خطاب به ابراهیم رئیسی خواستار عذرخواهی وی از کادر درمان به دلیل اظهارات اخیرش شد. وی همچنین به رئیسی هشدار داد اگر اشتباه خود را هرچه زودتر اصلاح نکند، ادبیاتش در تاریخ ثبت خواهد شد.ابراهیم رئیسی اخیرا گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به من گفت چهره‌های بسیجی و جهادی و انقلابی (در ایام کرونا) به بیمارستان‌ها رفته‌اند و به پزشکان و پرستاران یاد می‌دادند چگونه باید برای مردم کار کرد!

در این یادداشت آمده است: 
امروز اگر کرونا جانی نمی ستاند ، اصلی ترین دلیلش این است که همکاران ما جان دادند تا جان‌ها حفظ شود و واکسیناسیون گسترده علیه بیماری به مدد علم ممکن شد.مرگ پرستاران و پزشکان و دستیاران فعال در عرصه خدمت رسانی به جامعه را از یاد نبرده ایم که زمانی برخی از همین مسئولان قرنطینه را قرون وسطایی خواندند در حالی که رهبر عزیز انقلاب خود پایبند به اصول بهداشتی بود و مراسم عزاداری ها و شبهای احیا را تک نفره اجرا می نمودند، اما همان زمان بودند کسانی که به نام دین مردم را به تجمع دعوت می کردند و از واکسن زدن منع می کردند. بودند کسانی که ترویج به رفتارهای غلط و غیرعلمی می کردند و با دستاوردهای علمی و نتیجه گیری های مبتنی بر شواهد مخالفت می کردند.

آقای رییس جمهور، قطعا توضیحاتی برای بیانات خود دارید و قاعدتا چون حاضران اصلی در سخنرانی شما طلاب و معممین بوده اند خواسته اید از زحمات احتمالی آنان تجلیل کنید، اما هیچ توضیح و توجیهی نمی تواند مردان و زنانی را که بیش از دو سال خودو خانواده های شان را در خطر قرار دادند تا دیگران درخطر نباشد را آرام کند.اگرچه مردم شریف و قدردان کشورمان جانفشانی ها و ایثار کادر درمان را از یاد نبرده اند و قدردان تمام ان حماسه ها هستند، اما شما در مقام عالی ترین مقام اجرایی کشور در قبال گفته ها و عملکرد خود مسئول هستید. پیشنهاد می کنم هر چه زودتر از جامعه پزشکی و کادر درمان دلجویی و عذرخواهی کنید تا در دل آنها جای بگیرید و بدانید که اگر این اشتباه را اصلاح نکنید ادبیات شما در تاریخ ثبت خواهد شد.
مرجع : فانا

۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ۰۹:۵۰
عذرخواهی یا تعریف این آدم چه ارزشی دارد. اصل کار مردم هستند که شما روی چشم شان جای دارید. (389496)
۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ۱۲:۰۵
چطور آدم3تیغه یهو قیافه اش اینهمه تغییر کرده در گوگل سرچ بدین دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک تا ببینید (389503)
۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ۱۴:۵۵
ببینید که این ع... چطوری گودرز را به شقایق ربط می دهند تا یک لقمه نان ....بخورند. (389522)
۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ۱۸:۱۹
با عرض پوزش از آقای دکتر .......... از اشتباه شدن نام ایشان در رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اشاره شده در متن بالا بدینوسیله تصحیح مینمایم وخواهان حذف متن فوق را دارم (389531)
darush
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ۱۳:۳۱
متاسفانه ایشون اگر درمقابل حرف و دستوراش مسئولیت قبول میکرد وضع خیلی بهتر بود . یادش رفته طب سنتی و ..شتر و روغن...چه تعداد ادم را به فنا داد (389506)
۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ۱۴:۲۰
با عرض پوزش......... ،متن بالا در مورد رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اشتباه بود لذا بدینوسیله عذر خواهی میکنم (389515)
۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ۱۵:۲۸
اشخاصی که در رأس یک مجموعه قرار می گیرند شایسته است در برخورد با اجزاء و افراد مرتبط با آن مجموعه جامع نگر باشند. جامع نگری یک سرمایه بی بدیل مدیران لایق است که طی سالیان متعدد در وجود شخصیت های اسطوره ای شکل می گیرد و نمی توان با تذکر و یا در چند جلسه آموزشی به کسی یاد داد. جملات نسنجیده ای که ناخودآگاه بر زبان افراد جاری میشود برملا کننده فاصله بین ادعا و نگرش آنهاست و صد البته با عذرخواهی آنان کار درست نمی شود (389524)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ۱۵:۴۸
با سلام
رئیس جمهور فرمودند رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفته یعنی نقل قول کرده اند این دری وری ها چیه که تیتر می زنید و وقت مردم را می گیرید . مردم هزار تا مشکل دارند شما یکی دیگه اضافه نکنید. (389527)
۱۴۰۱/۰۴/۰۱ ۱۵:۲۱
چرا توضیح عذر خواهی منو که اسم آقای دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک اشتباها بعنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی فعلی گیلان خطاب کردم که با عذر خواهی ازمحضر ایشان بود را درج ننمودید؟؟!!
این هم برای سومین بار (389554)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها