به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۳۴۳۰۲۹

گرمای هوا در دهلران کنتورهای برق را ذوب کرد

گرمای هوا در دهلران کنتورهای برق را ذوب کرد
گروه فیلم: در پی افزایش دمای هوا طی شبانه روز گذشته ۵۰ نفر از شهروندان دهلرانی جهت مداوا مراجعه ۵۰ نفر به مراکز درمانی دهلران به دلیل گرمازدگی به مراکز درمانی مراجعه و خدمات درمانی دریافت کردند. برابر اعلام کارشناسان هواشناسی شهرستان دهلران، افرایش دما و استقرار موج گرمای شدید، عدد ۵۱/۴ را بر روی دماسنج‌ها ثبت کرد که از ابتدای سال جاری این عدد برای اولین بار است که ثبت می شود.ورود این موج گرمای شدید به تاسیسات شبکه توزیع برق و دستگاه‌های اندازه گیری برق برخی از مشترکین خانگی نیز خساراتی وارد کرد.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان گفت: درپی بروز خسارت و نقص فنی در ایستگاه و پست فوق توزیع سیار شهرستان، به منظور جلوگیری از بحرانی شدن شرایط تامین برق مشترکین خانگی پیشنهاد تعطیلی ادارات را به فرمانداری ارسال و با موافقت فرماندار دهلران تمامی ادارات شهرستان امروز یکشنبه بطور کامل تعطیل شدند که این اقدام منجر به عبور از شرایط بحرانی تا تعمیر و در مدار قرار گرفتن ایستگاه و پست برق سیار شد.آنطور که کارشناسان هواشناسی می‌گویند این موج گرما تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت.
برچسب ها: گرمای هوا دهلران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها