کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش گواردیولا به انتقال سیلوا به بارسلونا

31 خرداد 1401 ساعت 10:02


گروه ورزشی:سرمربی منچستر سیتی ابراز امیدواری کرد که هافبک پرتغالی در تیمش باقی بماند و راهی بارسلونا نشود. برناردو سیلوا یکی از بازیکنان کلیدی منچستر سیتی در فصل گذشته بود.این هافبک پرتغالی بازهای بسیار خوبی را برای منچستر سیتی به نمایش گذاشت و سهم بسزایی در قهرمانی این تیم در لیگ برتر انگلیس داشت.
 

سیلوا مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است. ژاوی علاقه زیادی به سبک بازی این بازیکن دارد و از باشگاه خواسته است که او را با قراردادی طولانی مدت جذب کنند.اما پپ گواردیولا هم علاقه زیادی به سبک بازی سیلوا دارد و ابراز امیدواری کرد که او در تیم بماند و قراردادش را تمدید کند.

گواردیولا در واکنش به احتمال حضور سیلوا در بارسلونا گفت: احساس من این است که سیلوا در کنار ما باقی خواهد ماند. واقعا نمی‌دانم که در فصل نقل و انتقالات چه اتفاقی خواهد افتاد.سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی ادامه داد: من همواره گفته‌ام هر بازیکنی که به ماندن در منچستر سیتی علاقه نداشته باشد می تواند تیم را ترک کند با این حال باید بگویم که سیلوا جایگاهی خاص در منچستر سیتی دارد و ما ارزش این بازیکن را به خوبی درک می کنیم.

سیلوا یک فصل دیگر با منچستر سیتی قرارداد دارد. این باشگاه انگلیسی اگر نمی‌خواهد که این بازیکن را مجانی از دست دهد باید در تابستان جاری قرارداد او را تمدید کند در غیر این صورت فصل بعد می‌تواند به صورت مجانی جدا شود.پیش از این رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند که منچستر سیتی برای فروش این بازیکن به بارسلونا ۱۰۰ میلیون یورو می‌خواهد.


کد مطلب: 343040

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/343040/واکنش-گواردیولا-انتقال-سیلوا-بارسلونا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir