به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۳۴۳۰۵۳

این حرف‌های رئیسی دادجامعه پزشکی را درآورد

این حرف‌های رئیسی دادجامعه پزشکی را درآورد
گروه فیلم: سید ابراهیم رییسی اخیرا در یک سخنرانی صحبت‌هایی مطرح کرد که با انتقاد شدید و اعتراض بسیاری از فعالان جامعه پزشکی مواجه شد.رییسی در این سخنرانی می‌گوید:«رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به من گفت چهره‌هایی از نیروهای بسیجی و جهادی و انقلابی (در ایام کرونا) آمده‌اند به بیمارستان‌های ما. دارند کار می‌کنند که به پزشک و پرستار یاد بدهند چطور باید برای مردم کار کرد!» این صحبت‌ها واکنش بسیاری برانگیخت و برای نمونه، سیدموید علویان رئیس نظام پزشکی تهران بزرگ در یادداشتی خطاب به رئیسی خواستار عذرخواهی وی از کادر درمان به دلیل اظهارات اخیرش شد. علویان همچنین به رئیسی هشدار داد اگر اشتباه خود را هرچه زودتر اصلاح نکند، ادبیاتش در تاریخ ثبت خواهد شد.

صحبت‌های رییسی را اینجا می‌توانید بشنوید:
....
فداکاری کادر پزشکی در دوران کرونا و ایثاری که برای نجات جان مردم نشان دادند در حدی بود که این قشر به عنوان «مدافعان سلامت» مفتخر شدند. شب‌زنده‌داری‌ها و تلاش جانانه کادر درمان در تاریخ ثبت شده و از یاد کسی نخواهد رفت.
برچسب ها: ابراهیم رئیسـی

۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ۱۱:۵۰
خوبه دیگه یه جمله گفت شانس وزیر شدنش را افزایش داد (389502)
۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ۱۳:۰۳
واقعا برای هر آیتم تون ادقیقه اینترنت از مردم می دزدید این هم شد تبلیغات هم از صاحب کالا پول می گیرید هم از مردم دزدی (389504)
الف
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ۱۳:۴۸
واقعا نمیفهمی که این تبلیغ رو اون سایت آپلودکننده میزاره؟ و ربطی به اینایی که خبرشو میزارن نداره؟ تو هر مطلب که فیلم داره میای این مزخرفو مینویسی؟ ناراحتی برو تلویزیون ببین بدون تبلیغات باشه ................ (389509)
۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ۱۳:۴۹
شماها دیگه از کجا میاید انقدر باسوادید؟ اولا هر سایتی که این ویدیو را آپلود میکنه دنبال درآمده، بعدشم یوتیوب هم تبلیغ داره؟ مگه کسی عاشق چشم و ابروی توئه که برات مفتی کار کنه؟ (389510)
۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ۱۳:۱۱
از کوزه همان تراود که دراوست (389505)
فخ
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ۱۴:۱۹
ازدست این آقا ناراحت نشوید.بهتر از این بلد نیست. (389513)
۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ۱۴:۱۹
از یه ..... بیشتر از این که نمیشه انتظار داشت خودش هم نمیدونه چی میگه ...... (389514)
۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ۱۷:۳۷
خیلی ازپیش بیشتروای به حال ایران وایرانی ، (389530)
۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ۲۱:۰۶
از شش کلاس بیشتر توقع نمیشه (389537)
۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ۲۳:۴۹
این بی سواد های اکابری از جان ملت چه می خواهند (389540)
صادق محسني
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۰۱ ۰۱:۴۸
بنظر مي رسد رهبري معظم در اعطاي عنوان شهيد به پزشكان و پرستاراني كه با از خود گذشتگي در بدترين دوران عمر اين ملت ، توانستند درمقابل كرونا بايستند اشتباه كرده باشند و فقط تعدادي طلبه كه بيشتر براي كفن و دفن مرحومين آمده بودند و شايد در نظافت بخش هاي بيمارستان هم نقش داشتند آنها شهيد هستند و جهادي كار مي كردند و پزشك و پرستاري كه دو ماه منزل نمي رفت و شبانه روز در بيمارستان حضور داشت جهادگر نبوده است . رئيسي كي ياد مي گيرد كه مراقب كلام خود باشد خدا مي داند ! (389543)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها