به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۳۴۳۰۵۴

توهین عجیب سنگربان جدید آرسنال به تاتنهام

توهین عجیب سنگربان جدید آرسنال به تاتنهام
گروه ورزشی:خرید جدید آرسنال برای پست دروازه‌بانی، با ژستی که علیه رقیب سنتی این تیم، تاتنهام، گرفت؛ بلافاصله بین هواداران توپچی‌ها محبوب شد.به نظر می‌رسد مت ترنر، دروازه‌بانی که آرسنال اخیرا به خدمت گرفته راه محبوب شدن بین هواداران این تیم را به خوبی می‌داند. او اخیرا از امضا کردن پیراهن تاتنهام که توسط یک هوادار از او خواسته شد خودداری کرد تا یک‌شبه و در بدو ورود، به محبوب دلهای هواداران آرسنال تبدیل شود.
 
مت ترنر، دروازه‌بان آمریکایی، هفته آینده رسما به آرسنال خواهد پیوست. او دیروز در آخرین بازی فصل تیم آمریکایی‌اش مینه‌سوتا یونایتد، با اینکه در ترکیب یازده‌نفره حضور نداشت ولی برای خداحافظی با تیم و هواداران به استادیوم رفته بود. این آخرین بازی او به عنوان بازیکن مینه‌سوتا پیش از عزیمت به انگلیس برای حضور در آرسنال بود.ترنر اما در این بازی که در آمریکا برگزار می‌شد حرکتی کرد که او را از همین حالا به چهره‌ای محبوب برای آرسنالی‌ها تبدیل کرد. درحالیکه ترنر، در پایان بازی، مشغول راه رفتن دور استادیوم و ابراز احساسات برای هواداران بود، یک هوادار از روی سکوها پیراهن باشگاه تاتنهام را به سمت او گرفت تا توسط ترنر امضا شود. تاتنهام، همسایه لندنی و رقیب سننتی آرسنال به حساب می‌آید و هواداران دو تیم دشمنی دیرینه‌ای دارند.

سنگربان جدید آرسنال اما از امضای پیراهن تاتنهام خودداری کرد و ویدیوی این حرکت او بعد از منتشر شدن در شبکه‌های اجتماعی با استقبال گسترده هواداران توپچی‌ها مواجه شد.مت ترنر تنها به امضا نکردن پیراهن تاتنهام هم اکتفا نکرده و خطاب به هوادار تاتنهامی گفت:" این پیراهن مشمئزکننده است". دروازه‌بان آمریکایی حالا نه به عنوان یک بازیکن گمنام جدید بلکه به عنوان یک آرسنالی دوآتشه به امیریتس وارد خواهد شد.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها