به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۳۴۳۰۶۴

جریمه فرار مالیاتی؛ حبس تعلیقی برای ستاره سابق بارسا

گروه ورزشی: ساموئل اتوئو، ستاره سابق بارسلونا، به دلیل فرار مالیاتی به 22 ماه حبس تعلیقی محکوم شد.
جریمه فرار مالیاتی؛ حبس تعلیقی برای ستاره سابق بارسا
اتوئو که در فاصله سال‌های 1997 تا 2009 در فوتبال اسپانیا حضور داشت و در باشگاه‌های مختلفی بازی کرده بود حالا با حکم رسمی دادگاه‌های این کشور روبرو شده است. 
بالا بودن هزینه مالیاتی در کشور اسپانیا باعث شده که بسیاری از بازیکنان غیر بومی این کشور در طول این سال‌ها به دنبال راهی برای فرار از پرداخت این مبلغ باشند و حالا دادگاه اتوئو را به 22 ماه حبس تعلیقی به خاطر فرار از پرداخت 3.8 میلیون یورو مالیات محکوم کرده است. 
او با تایید این حکم در این باره گفت:« من تمامی شواهد را تایید کرده و مبلغی که باید را پرداخت می‌کنم اما اجازه دهید این موضوع را روشن کنم که من در آن زمان بچه بودم و همیشه کاری را که ماریا مسایس، مدیر برنامه سابقم، می‌گفت انجام می‌دادم. فکر می‌کردم او مانند پدر من است و این درخواستی بود که او در آن زمان از من داشت.»

این ستاره سابق تیم ملی کامرون حالا باید مبلغ 3.8 میلیون یورو را که مربوط به حق پخش تصاویر از سال 2006 تا 2009 است، پرداخت کرده و جریمه 1.8 میلیون یورویی این دیرکرد را نیز متحمل شود. 
مسایس هم به یک سال حبس تعلیقی محکوم شد، هرچند دادستان خواهان چهار سال و شش ماه حبس برای هر دوی آنها شده بود. 
اتوئو فوتبال حرفه‌ای خودش را در رئال مادرید شروع کرد و دورانی طولانی را در لگانس، اسپانیول و مایورکا سپری کرد اما در نهایت در سال 2003 به بارسلونا رفت و دو بار در این تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و توانست در هر دو فینال نیز برای تیمش گلزنی کند.
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها