به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۳۴۳۰۹۰

فرود اضطراری جت شخصی ستاره برزیل؛ نیمار سالم است

گروه ورزشی: جت شخصی نیمار، ستاره برزیلی پی اس جی، مجبور به فرود اضطراری در خاک برزیل پس از ترک باربادوس شده است.
فرود اضطراری جت شخصی ستاره برزیل؛ نیمار سالم است
پس از پایان فصل باشگاهی و همچنین دیدارهای دوستانه در اردوی تیم ملی برزیل، تعطیلات تابستانی نیمار هم آغاز شده است. 
این بازیکن روز گذشته تصویری از خودش در کنار رافائلا، خواهرش، در استوری اینستاگرام در کنار جت شخصی‌ای که متعلق به اوست منتشر کرد. او همچنین تصویری از داخل هواپیما در حالی که در حال بازگشت از تعطیلات در آمریکا بودند با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشت. 
حالا روزنامه سان خبرداده که جت شخصی این بازیکن در حالی که از باربادوس به برزیل می‌رفته مجبور به فرود اضطراری در شمال شرقی خاک این کشور شده است. هنوز مشخص نیست که آیا این بازیکن 30 ساله در هنگام این اتفاق در هواپیما بوده است یا خیر اما گفته می‌شود که او سالم است. 

نیمار برای گذراندن تعطیلات به همراه همسر و نامزدش به سواحل میامی در آمریکا رفته بود تا خستگی فصل پر فشاری که سپری کرده بود را از تن به در کند. 
این بازیکن بلافاصله پس از پایان اردوی تیم ملی راهی آمریکا شده بود و حالا به برزیل برگشته تا مدتی را به همراه خانواده‌اش سپری کند و پس از آن بار دیگر به پاریس برگردد تا در تمرینات پیش فصل پاری سن ژرمن حاضر شود. 
او در دیدارهای دوستانه تیم ملی برزیل در چند روز گذشته سه گل به ثمر رساند و تعداد گل‌های ملی خود را به 74 گل رساند تا تنها سه گل تا رسیدن به رکورد پله، بهترین گلزن تاریخ فوتبال برزیل، فاصله داشته باشد.
برچسب ها: نيمار
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها