به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۳۴۳۰۹۱

وینیسیوس: تمدید کردم چون رئال بهترین باشگاه دنیاست

گروه ورزشی: وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، از تصمیمش برای تمدید قرارداد با این باشگاه خوشحال است.
وینیسیوس: تمدید کردم چون رئال بهترین باشگاه دنیاست
وینیسیوس یکی از مهره‌های اصلی رئال مادرید در موفقیت‌های این فصل در لیگ قهرمانان و لالیگا بود. 
این ستاره برزیلی که گل قهرمانی تیمش در فینال لیگ قهرمانان 2022 برابر لیورپول را به ثمر رساند، این فصل نمایشی درخشان از خودش ارائه کرد و مرگبارترین زوج هجومی فوتبال اروپا را در کنار کریم بنزما شکل داد. 
همین باعث شد که مدیران رئال مادرید به فکر تمدید قرارداد و امضای قرارداد جدیدی با او باشند و این در حالی بود که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی مانند پی اس جی، منچستریونایتد و لیورپول آماده اغوای او با قراردادهای نجومی بودند. 
وینیسیوس در گفتگو با برنامه تلویزیونی Bem,Amigos! درباره علت تمدید قراردادش با باشگاه رئال مادرید گفت:« من قراردادم را تمدید می‌کنم چون می‌خواهم در بهترین باشگاه فوتبالی که در دنیا وجود دارد بمانم.»

گفته می‌شود بند فسخ این بازیکن از 350 میلیون یورو به یک میلیارد یورو تغییر پیدا کرده و دستمزد او نیز به شکل قابل توجهی در قرارداد جدید افزایش یافته تا جایگاه این بازیکن را در رئال نشان دهد. 
مارکا مدعی شده که وینیسیوس پیش از این حدود سه تا چهار میلیون یورو دستمزد داشت اما حالا قرار است 10 میلیون یورو دستمزد خالص دریافت کند و با توجه به بندهایی که در قرارداد او گنجانده شده، این مبلغ ممکن است در صورت ثبت رکوردها و اهداف خاصی افزایش پیدا کند. 
این بازیکن برزیلی در مصاحبه‌ای که انجام داده، کارلو آنچلوتی را با تیته، سرمربی برزیل، مقایسه کرده و گفت:« هر دوی آنها بسیار مستقیم و صریح حرف می‌زنند. شباهت آنها در همین است. کارلتو و تیته به هم علاقه دارند و هر دو صریح هستند.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها