به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۳۴۳۰۹۶
بعد از شهباززاده و خدابنده‌لو

پرسپولیس نمی‌خواهد بازنده نقل‌و‌انتقالات شود

گروه ورزشی: یحیی گل محمدی بارها در صحبت‌هایش از "شتاب خوب و اولیه" در نقل و انتقالات این باشگاه خبر داد و ابراز امیدواری کرد این اتفاق ادامه یابد تا تیم قدرتمندی را برای فصل بیست و دوم روانه مسابقات کنند.
پرسپولیس نمی‌خواهد بازنده نقل‌و‌انتقالات شود
پرسپولیس تا اینجای نقل و انتقالات تابستانی موفق به جذب هفت بازیکن شده و علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگ ولسیانی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، محمد مهدی احمدی و عرفان باقری با این باشگاه قرارداد امضا کرده‌اند. این در حالیست که این باشگاه در نظر داشت در دومین یورش و مذاکره نقل و انتقالاتی خود سجاد شهباززاده را نیز به خدمت بگیرد که این مهاجم با تمایل استقلالی در نهایت بار دیگر پیراهن آبی را بر تن کرد. از سوی دیگر آنها قصد جذب محمد خدابنده لو را نیز داشتند که این بازیکن نیز ترجیح داد پیشنهاد گل گهر سیرجان را قبول کند و در جمع شاگردان امیر قلعه نویی حاضر شود.
دو اقدام ناموفق پرسپولیس در نقل و انتقالات اکنون در شرایطی که این باشگاه هنوز نتوانسته نظر سعید صادقی را نیز به عنوان برترین پاسور و گلساز فصل گذشته را نیز جلب کند، باعث شده تا همه به یاد صحبت‌های سرمربی این تیم بیفتند. جایی که او از شتاب اولیه مناسب در نقل و انتقالات صحبت کرده بود و از انتظاری که برای ادامه این روند برای جذب دیگر نفرات مدنظرش خبر داده بود.
مهمترین خواسته یحیی گل محمدی در شرایط کنونی جذب سعید صادقی و دو مهاجم است. جذب مهاجم طی فصول اخیر چه از زمان برانکو ایوانکوویچ و چه بعد از آن با کالدرون و یحیی گل محمدی همواره یکی از خواسته‌های این تیم بوده که معمولا با ضعف بزرگی در این پست مواجه بوده‌اند و از در اختیار داشتن مهاجمی که بتواند در طول فصل نیاز آنها را بابت گلزنی و سود بردن از فرصت‌ها برطرف کند، محروم بوده‌اند.
پرسپولیس در حال حاضر سعید صادقی را به عنوان هدف اصلی نقل و انتقالاتی خود در نظر گرفته و رقابت شدیدی با دیگر باشگاه‌ها پیش رو دارد. فولاد خوزستان، گل گهر سیرجان و استقلال از جدی‌ترین رقبای پرسپولیس برای جذب این هافبک تکنیکی و گلساز محسوب می‌شوند و این در حالیست که تنها رضا درویش تاکنون موفق شده مذاکرات جدی را با این بازیکن دنبال کند و طرفین در انتظار مشخص شدن وضعیت این انتقال هستند.
درویش که بعد از جذب نفراتی چون بیرانوند، اسماعیلی فر، رفیعی و پورعلی گنجی به محبوبیت مناسبی بین هواداران دست یافت، اکنون با از دست دادن رقابت جذب شهباززاده و خدابنده لو و نهایی نشدن مذاکرات با سعید صادقی با هجمه‌هایی نیز مواجه شده است. جذب ستاره‌های کنونی با توجه به آزاد بودن آنها و تمایل‌شان برای حضور در پرسپولیس اتفاقی نبود که بشود از آن به عنوان یک مدیریت نقل و انتقالات ایده آل یاد کرد و این مساله‌ای که اکنون در فضای هواداری به شدت به آن پرداخته شده و هواداران مدعی هستند که انتقال موفق جایی شکل می‌گیرد که بازیکن مدنظر کادرفنی ولو علیرغم قراردادی که با باشگاهش دارد بتواند روند مذاکراتی مناسبی برای عقد قرارداد با باشگاه دنبال کند. اتفاقی که پرسپولیس و مدیران این تیم در مذاکره با امید نورافکن و باشگاه سپاهان نیز در آن ناکام بودند. باید دید در خصوص سعید صادقی که قطعا توجه دیگر باشگاه‌‎ها را نیز به خود جلب کرده، در نهایت طرفین قادر خواهند بود به شرایط مدنظر برای عقد قرارداد نزدیک شوند یا خیر.
موضوع بعدی جذب مهاجم است. پرسپولیس گزینه‌های خارجی را در اولویت خود قرار داده است. کاسیانو اولویت اول آنها محسوب می‌شود که باشگاه پیگیر موضوع مربوط به رضایتنامه وی و همچنین رقم پرداختی اوست. روند مذاکرات طبق ادعای نزدیکان باشگاه مثبت پیش می‌رود و اگر اتفاق خاصی نیفتد باید تا پایان این هفته منتظر نهایی شدن آن بود.
از شیخ دیاباته مهاجم اسبق استقلال و آقای گل سابق لیگ برتر، گادوین منشا و همچنین لوسیانو پریرا نیز به عنوان دیگر گزینه‌های احتمالی پرسپولیس یاد شده است. گمانه‌زنی‌های غیر رسمی اما خبر از این می‌دهد که یحیی اعلام کرده که نظری روی جذب منشا و همچنین شیخ دیاباته ندارد.
با این حال باید نقل و انتقالات پرسپولیس را با جذب احتمالی سعید صادقی و همچنین یک مهاجم (کاسیانو) پایان یافته تصور کرد و آنها در فاز بعدی خود به دنبال توافق برای جدایی نفراتی که فرصتی در این تیم نخواهند داشت، خواهند رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها