به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۳۴۳۱۳۶

دستیار مورینیو، جانشین نویدکیا شد

دستیار مورینیو، جانشین نویدکیا شد
گروه ورزشی:سپاهان با ژوزه مورایس به توافق رسیده است. اگر قرارداد او منعقد شود اصفهانی‌ها بلافاصله مشغول خرید بازیکن می‌شوندبعد از کناره‌گیری محرم نویدکیا از سپاهان، مدیران این باشگاه در چند هفته گذشته مذاکره با چند مربی خارجی را در دستور کار قرار دادند و حالا آخرین اخبار حاکی از آن است که ژوزه مورایس مربی پرتغالی قرار است هدایت زردها را در فصل جدید لیگ برتر بر عهده بگیرد. این در حالی است که عصر روز دوشنبه، شایعاتی درخصوص احتمال بازگشت محرم نویدکیا به سپاهان مطرح شده بود ولی این خبر در حد همان شایعه باقی ماند و حالا به‌نظر می‌رسد که مدیران باشگاه اصفهانی با مربی ۵۶ساله پرتغالی به توافق رسیده‌اند.
 
مورایس هفته گذشته سفری چند روزه به اصفهان داشت و ترک ایران باعث شد تا رسانه‌ها از عدم‌توافق سپاهان با این مربی پرتغالی خبر بدهند. ولی حالا آخرین اخبار حاکی از آن است که او با سپاهان به توافق رسیده و قرار است هدایت زردها را بر عهده بگیرد. او سال۲۰۱۰ در اینترمیلان، سال۲۰۱۳ در رئال‌مادرید و سال۲۰۱۵ در چلسی دستیار ژوزه مورینیو بود که در هر ۳مقطع توانست با جام این تیم‌ها را ترک کند.

از مهم‌ترین باشگاه‌های آسیایی که او در آنها مربیگری کرده می‌توان به چونبوک موتورز کره‌جنوبی اشاره کرد که با آن تیم نیز به مقام قهرمانی لیگ رسید و سپس در مقطعی کوتاه در سال۲۰۲۱ به الهلال پیوست اما خیلی زود این تیم را به دلایل نامشخص ترک کرد. از دیگر تیم‌های مطرحی که او به‌عنوان مربی یا دستیار در آنها سابقه عضویت دارد، می‌توان به پورتو، آ.ا.ک یونان و آنتالیا اسپور ترکیه اشاره کرد. اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، مورایس هدایت سپاهان را بر عهده خواهد گرفت چون سپاهانی‌ها از لحاظ مالی هم با این مربی به توافق رسیده‌اند.

   ساکت در تهران
سپاهان بعد از جدایی نویدکیا روزهای سختی را در فصل نقل و انتقالات سپری کرد، آن هم درحالی‌که 3بازیکن این تیم مستقیم راهی پرسپولیس شدند و این موضوع فشار هواداران روی باشگاه را بیشتر کرد. با این حال محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان این روزها در تهران است و با چند بازیکن لیگ برتری مذاکره می‌کند. قهرمان نشدن تیم پرستاره سپاهان در دو فصل گذشته قطعا اتفاق خوبی برای ساکت نیست و در این مدت هم حتی شایعات مختلفی در مورد برکناری او مطرح بود که توسط باشگاه تکذیب شد. حالا سپاهانی‌ها دنبال بستن تیمی پرقدرت برای فصل بعد هستند. یکی از مسئولان باشگاه سپاهان به همشهری می‌گوید: «ما در سکوت کار خودمان را می‌کنیم و شک نکنید چند بازیکن سطح بالا و تراز اول ایرانی و خارجی جذب خواهیم کرد.»

   اختلاف نظر با رضاییان
باشگاه سپاهان بعد از جدایی دانیال اسماعیلی‌فر از این تیم، درصدد جذب یک مدافع راست است. جدی‌ترین گزینه سپاهان برای تقویت سمت راست خط دفاعی، رامین رضاییان است ولی اصفهانی‌ها هنوز با مدافع فصل گذشته پرسپولیس به توافق نرسیده‌اند. رضاییان پیشنهاد سنگینی به سپاهان ارائه کرده که با مخالفت مدیران این باشگاه مواجه شده است.

قرار است سپاهانی‌ها با این بازیکن مذاکره کنند ولی اگر با رضاییان به توافق نرسند با گزینه‌های دیگر مذاکره خواهند کرد. بعد از رضاییان، مهدی شیری مدافع فصل گذشته پرسپولیس و فولاد جدی‌ترین گزینه سپاهانی‌هاست. سپاهان در پست دفاع میانی هم جدا از تلاشی که برای حفظ محمد نژادمهدی دارد، به‌دنبال جذب 2 مدافع وسط است و بازیکنانی چون آرمین سهرابیان، محمد دانشگر و سیدمحمد حسینی (مدافع هوادار) در لیست این تیم قرار دارند. میلاد زکی‌پور در پست دفاع چپ و محمد قائدرحمتی در پست هافبک جزو گزینه‌های سپاهان هستند، این در حالی است که آنها قصد دارند چند بازیکن خارجی را هم به خدمت بگیرند.
مرجع : روزنامه همشهری
برچسب ها: محرم نویدکیا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها