به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۳۴۳۲۰۳

چرا قرارداد صادقی با پرسپولیس امضا نمی‌شود؟

چرا قرارداد صادقی با پرسپولیس امضا نمی‌شود؟
گروه ورزشی:قرارداد بازیکن گل‌گهر با پرسپولیس با وجود رسیدن به توافقات نسبی، به یک دلیل امضا نشده است.
مذاکرات باشگاه پرسپولیس با سعید صادقی ملی‌پوش فوتبال کشورمان همچنان ادامه دارد. با وجود رسیدن به توافقات در بعضی از موارد، اما هنوز قراردادی امضا نشده و حضور صادقی در پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
مسئولان باشگاه پرسپولیس با رقم اعلام شده از سوی صادقی مشکل چندانی ندارند اما موضوعی که باعث شده تا به حال این قرارداد امضا نشود خواسته‌های این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش است.

گویا مدیر برنامه صادقی از باشگاه پرسپولیس خواهان یک پیش پرداخت عجیب و غریب شده که تا به حال با مخالفت مدیران این باشگاه رو به رو شده است. مسئولان پرسپولیس تا این لحظه با این درخواست مخالفت کرده‌اند اما از آنجایی که جذب سعید صادقی علاوه بر موارد فنی، در بحث تبلیغاتی (مدیران پرسپولیس با بازیکنانی که تا به حال جذب کرده اند روند خوبی در نقل و انتقالات از خود نشان دادند و دوست ندارند با از دست رفتن سعید صادقی به نوعی در این انتقال شکست بخورند) هم می‌تواند به پرسپولیس کمک کند شاید با این خواسته هم موافقت صورت بگیرد.هرچه هست سعید صادقی به زودی تیم جدید خود را انتخاب می کند و بعید نیست در صورتی که پرسپولیسی‌ها شرایط این بازیکن را بپذیرند او هم سرخپوش شود.
برچسب ها: سعید صادقی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها