به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۳۴۳۲۱۲

پاسخ کارلوس کی‌روش به مصری‌ها مشخص شد

پاسخ کارلوس کی‌روش به مصری‌ها مشخص شد
گروه ورزشی:سرمربی سابق تیم ملی فوتبال مصر بازگشت دوباره به این تیم را رد کرد. کارلوس کی‌روش با تیم ملی فوتبال مصر نایب قهرمانی جام ملت‌های آفریقا شد. مصر با هدایت کی‌روش در پلی آف انتخابی جام جهانی برابر سنگال شکست خورد و همین باعث شد تا فدراسیون فوتبال این کشور قرارداد این مربی پرتغالی را تمدید نکند.ایهاب جلال جایگزین کی‌روش در تیم ملی فوتبال مصر نتایج ناامید کننده‌ای به دست آورده است و همین باعث شده تا فدراسیون فوتبال مصر دوباره به انتخاب کی‌روش ابراز علاقه نشان دهد.
 
محمد شبانه خبرنگار مصری نزدیک به کارلوس کی روش اعلام کرد که این مربی پرتغالی بازگشت به تیم ملی فوتبال مصر را رد و اعلام کرده است که دیگر چیزی برای ارائه به تیم ملی این کشور ندارد و به همین خاطر با تشکر از فدراسیون فوتبال تاکید دارد که دوباره به نیمکت مصر برنخواهد گشت.این خبرنگار مصری به نقل از کی‌روش گفته است که کی‌روش می‌خواهد تجربه جدیدی داشته باشد و قصد خداحافظی از دنیای مربیگری را ندارد.
برچسب ها: کارلوس کی روش
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها