کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نگرانی جدی رونالدو؛ چرا بازیکن نمی‌خرید؟

1 تير 1401 ساعت 13:52

گروه ورزشی: کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یونایتد، از عملکرد این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی راضی نیست.


یونایتد این فصل یکی از بدترین نمایش‌های تاریخ این باشگاه در لیگ برتر را ارائه کرد و در رده ششم جای گرفت تا سهمیه لیگ قهرمانان را نیز به دست نیاورد. 
اریک تن‌هاخ در اندیشه ایجاد تغییرات جدی در این تیم است و فهرست بازیکنان مدنظرش را در اختیار مدیران یونایتد قرار داده تا به خدمت بگیرند که گفته می‌شود فرانکی دی‌یونگ در صدر این فهرست قرار دارد. 
این در حالی است که یونایتد هنوز هیچ بازیکنی را در این تابستان به خدمت نگرفته و در رقابت با لیورپول برای خرید داروین نونیز از بنفیکا نیز شکست خورده است. از طرف دیگر سیتی هم موفق شده ارلینگ هالند را به جمع بازیکنانش اضافه کند. 

همین شرایط باعث شده که روزنامه اسپانیایی آ.اس که رابطه نزدیکی هم با ژرژ مندس، مدیر برنامه رونالدو، دارد خبر دهد که این بازیکن از شرایط فعلی باشگاه منچستریونایتد ناراضی است و از این موضوع نگران است که تقویت بیش از پیش رقبای لیگ برتری باعث شود که آنها از این هم بیشتر از این تیم‌ها فاصله بگیرند. 
گفته می‌شود که رونالدو تصمیم گرفته سال پایانی قراردادش با یونایتد را نیز در این تیم سپری کند و دوری از لیگ قهرمانان و حضور در لیگ اروپا را برای کمک به این باشگاه که علاقه بسیاری به آن دارد پذیرفته است. 
این ستاره پرتغالی خواهان تقویت یونایتد است اما تا به حال مدیران این باشگاه نتوانسته‌اند انتظاراتی را که از آنها در پنجره تابستانی می‌رفت برآورده کنند. این در حالی است که تمرینات پیش فصل این تیم قرار است دوشنبه هفته آینده آغاز شود.


کد مطلب: 343215

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/343215/نگرانی-جدی-رونالدو-چرا-بازیکن-نمی-خرید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir