به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۳۴۳۲۱۷

فِرپلی مالی؛ شوخی بزرگ پی اس جی با یوفا!

گروه ورزشی: پی اس جی علی رغم ضرر مالی 300 میلیون یورویی، بدون مشکل در بازار نقل و انتقالات مشغول فعالیت است.
فِرپلی مالی؛ شوخی بزرگ پی اس جی با یوفا!
نشریه اکیپ امروز مدعی شد که پی اس جی فصل گذشته متحمل ضرر اقتصادی بین 200 تا 300 میلیون یورو شده است. دو فصل پیش نیز ضرر 220 میلیون یورویی برای پی اس جی به ثبت رسید. حتی درآمد 700 میلیون یورویی باشگاه پی اس جی در فصل گذشته نیز نتوانست سرپوشی بر ضرر مالی تیم تحت ریاست ناصر الخلیفی باشد.

پی اس جی بدون هیچ سقف و محدودیتی این روزها در بازار نقل و انتقالات مشغول فعالیت است؛ بدون اینکه نگران نقض فرپلی مالی باشد. در روزهای اخیر اخباری درمورد تحقیقات یوفا از حساب های مالی پی اس جی منتشر شده ولی بعید به نظر می رسد تهدیدی متوجه این باشگاه شود.

پی اس جی ماه پیش بند خرید 35 میلیون یورویی نونو مندس را فعال کرد. گفته می شود قصد دارد برای ویتینیا از پورتو 40 میلیون یورو بپردازد و رناتو سانچز و میلان اشکرینیار را نیز با 20 و 70 میلیون یورو جذب کند. به اینها هزینه مربوط به قرارداد جدید امباپه که از اول جولای با دستمزد 50 میلیون یورویی فعال خواهد شد را نیز باید اضافه کرد. علاوه بر اینها، پی اس جی برای فسخ قرارداد با مائوریسیو پوچتینو(سرمربی) باید هزینه ای بین 15 تا 20 میلیون یورو متقبل شود و برای عقد قرارداد با جانشین او یعنی کریستوف گالتیه نیز 10 میلیون یورو به نیس پرداخت خواهد کرد.
برچسب ها: پی اس جی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها