کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هفته آخر لیگ 2؛ قهرمانی شاهین و صعود ون پارس

1 تير 1401 ساعت 13:58

گروه ورزشی: هفته پایانی لیگ 2 در گروه ب روز گذشته برگزار شد که بر اساس آن شاهین بندرعامری با اقتدار قهرمان شد و تیم ون پارس هم به مرحله پلی آف صعود کرد.


روز گذشته شاهین بندرعامری با هدایت مهدی کریمیان در ماهشهر با نتیجه 3-2 از سد تیم خلیج فارس گذشت و با 54 امتیاز قهرمان گروه ب شد و مستقیم به لیگ یک صعود کرد. البته این تیم برای تعیین چهره قهرمان در لیگ 2 رقابتی با چوکا قهرمان گروه الف خواهد داشت. تیم چوکا هم با 54 امتیاز قهرمان گروه الف شد و به لیگ یک صعود کرد. چهره سومین تیم صعود کننده با برگزاری بازی پلی آف بین تیم های دوم دو گروه یعنی شهرداری بندرعباس و ون پارس مشخص می شود.
بازی های لیگ 2 هر فصل در دو گروه 14 تیمی برگزار می شود که در پایان تیم های اول به همراه برنده تیم های دوم به لیگ یک صعود می کنند. در گروه ب تیم شاهین بندر عامری از ابتدای فصل با هدایت مهدی کرییمان چهره مدعی قهرمانی و صعود مستقیم به لیگ یک به خود گرفت و در طول فصل دچار فراز و نشیب نشد و تا پایان صدرنشینی خود را حفظ و مستقیم به لیگ یک صعود کرد. صعود ون پارس هم به مرحله پلی آف در نوع خود جالب است. این تیم فصل گذشته از لیگ 3 به لیگ 2 صعود کرد و حالا در آستانه صعود به لیگ یک است. نتایج دیدارهای هفته پایانی لیگ 2 در گروه ب از این قرار است:
اترک بجنورد۲ - ۱ عقاب تهران
شهرداری نوشهر۰ - ۳ فولاد نوین اهواز
اسپاد تهران۲ - ۲ ایمان سبز شیراز
شهید قندی یزد۲ - ۰ پاس همدان
مس نوین کرمان۳ - ۰ نود ارومیه
خلیج فارس بندرماهشهر۲ - ۳ شاهین بندر عامری
ون پارس نقش جهان۳ - ۰ گل ریحان البرز


کد مطلب: 343222

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/343222/هفته-آخر-لیگ-2-قهرمانی-شاهین-صعود-ون-پارس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir