کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چرا ستاره رئال مادرید پیشنهاد پی‌اس‌جی را رد کرد؟

1 تير 1401 ساعت 13:59

گروه ورزشی: وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید اذعان کرد که دلیلش برای رد پیشنهاد سنگین پی‌اس‌جی، بازی کردن در بهترین باشگاه دنیا بوده است.


وینیسیوس در حال حاضر با رئال مادرید بر سر تمدید قراردادش مذاکره ‌می‌کند و چند روز گذشته منابع نزدیک به این باشگاه فاش کردند که پاریسن ژرمن پیشنهاد بزرگی برای وسوسه کردن این بازیکن ارسال کرده، اما وینیسیوس خیلی سریع آن را رد کرد. 
به نقل از مارکا، وینیسیوس که در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول، تک گل پیروزی را برای لوس بلانکوس به ثمر رساند، درباره رد کردن پیشنهاد الخلیفی مالک متمول قطری پاریسن ژرمن به Sport Tv گفت: "آن را رد کردم، چون می‌خواهم در بهترین باشگاه دنیا بمانم. هیچ دلیلی برای ترک رئال مادرید نمی‌بینم." 
ماریو کورتگانا ژورنالیست مارکا روز سیزدهم ماه می گزارش داد که فلورنتینو پرز به دنبال این است تا قرارداد وینیسیوس را تا سال 2028 تمدید کند، اما مدیربرنامه‌های این بازیکن می‌خواهد این قرارداد تا سال 2026 یا 2027 بسته شود. اگر قرارداد این وینگر برزیلی تمدید شود، حقوق و دستمزدش به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت. او در حال حاضر بین 3.2 الی 4 میلیون یورو در هر فصل می‌گیرد که در قرارداد جدیدش، دستمزدش تا 10 میلیون یورو خواهد رفت.


کد مطلب: 343223

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/343223/چرا-ستاره-رئال-مادرید-پیشنهاد-پی-اس-جی-رد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir